Onderzoek van vier jaar van System1 kwantificeert het effect van consistentie in creatie op merk-KPI’s en marktaandeel.
Paola Cassone verbaast zich over de totale afwezigheid van Tupperware in zowel de traditionele retail als online.
Wantrouwen in kunstmatige intelligentie is breed gedragen. De consumement
Het is niet makkelijk met de trein te reizen, niet in de laatste plaats door de gebrekkige informatieverschaffing, ziet Cassone.
Ik ben zelf geen Oatly-consument, maar de onstuitbare opmars van deze haverdrank in de Europese supermarkten is zeker een column waard.
Strateeg Paola Cassone kan het niet vaak genoeg benadrukken; blijf investeren in upper funnel advertising.
Het is een mythe dat we steeds meer gedragsdata moeten analyseren om de steeds complexere customer journey te begrijpen.
Hebben we door toename van mediaplatforms en commerciële boodschappen een aandachtsspanne van een goudvis? Absoluut niet, volgens Cassone.
Cassone raadt marketeers aan om de hele productieketen onder de loep te nemen en op één puntje een duurzaam alternatief te verzinnen.
Merkstrateeg Paola Cassone trakteert op een paar 'vrolijke' last minute-marketingoverwegingen.
Silver is the new black. De tijd is rijp om de vooroordelen over 50-plussers definitief van de hand te doen.
Strateeg Paola Cassone ziet het als een kunst om data, ervaring en kennis los te laten; 'Dé manier om baanbrekend werk te produceren.'
Paola Cassone windt er geen doekjes om: 'We moeten ons schamen dat we AI vertrouwen boven het menselijk oordeel.'
Cassone stelt dat opportunistische kortetemijndoelstellingen de langetermijnstrategie die een solide merkbelofte nastreeft, belemmeren.
De nieuwe generaties zien hun welvaart achteruitgaan en versoberen het consumptiepatroon. Paola Cassone roept merken op hierop te acteren.
De online-klantervaring is volledig geoptimaliseerd, klanten zijn steeds lastiger te vinden. Tijd om de analoge wereld te verkennen.
Nederlanders zijn nog steeds niet bereid om duurzame offers brengen. Zullen we nu eens echt onze hakken uit het zand halen?
Nederlandse toestanden. De Italiaanse Paola Cassone, die hier al lang werkt en leeft, beschouwt cultuur, media en verhoudingen.
De voortdurende ontwikkeling van kunstmatige intelligentie maakt ons ongemakkelijk. Dat is niet nodig, betoogt Paola Cassone.