CAMPAGNEPRAAT | Deze komt binnen bij ons kritisch duo. 'Het zit em in de directe toon, de simpelheid, het echte verhaal van echte mensen.'
Ga vol inspiratie het nieuwe jaar in met de vijf best gelezen Grow-artikelen van 2024.
Wil jij je YouTube-advertenties naar een hoger niveau tillen in 2025? YouTube heeft een lijst gedeeld met de best presterende ads 2024
Bombilate Media maakt digitale campagne voor Knab.
Van KPN en EasyToys naar Bolletje tot Jumbo: al onze favorieten op een rijtje.
We zien nog altijd Cora van Mora op tv, maar ook 'snack-creators' op TikTok.
Met de allereerste liveshow op TikTok ging KPN met jongeren in gesprek. Het merk bereikte zo miljoenen Gen Z’ers én won de Greatest TikTok.
Het onderzoek is uitgevoerd door Dentsu. De uitkomsten komen redelijk overeen met die van het Adformatie-kerstpanel.
Mensch ontwikkelt bewustwordingscampagne voor Autoriteit Persoonsgegevens.