Premium Merkstrategie / 26 FEBRUARI 2025, 14:00:00 Meer dan een borrel: B2B-evenementen als strategische marketingtool We spraken met marketeers Tal Goenen, Jordi Bron en Chris Kersbergen hoe evenementen kunnen worden ingezet als krachtige marketingtool.
Premium Merkstrategie / 25 FEBRUARI 2025, 11:00:00 Harald Dunnink (School for Moral Ambition): 'Rennen en vliegen maakt het leven leuker' Wouter Boon sprak Harald Dunnink, oprichter van designstudio Momkai, medeoprichter van De Correspondent en The School for Moral Ambition.
Premium Merkstrategie / 24 FEBRUARI 2025, 18:13:17 Hoe bouw je aan een krachtig fundament voor een merk? In deze nieuwe rubriek behandelen merkstrategen Trudelies van der Poel en Marc Oosterhout de logica van het merkbouwen.
Premium Merkstrategie / 20 FEBRUARI 2025, 12:53:23 ‘Marketing in het MKB is veel meer dan een paar clicks kopen’ 'Veel ondernemers willen gewoon omzet. Ze moeten zich dan niet verliezen in likes en shares, maar in concrete acties die klanten opleveren.’
Partnerbijdrage / 20 FEBRUARI 2025, 09:13:49 Bloezem: een nieuw geluid in zorgland Mensch tekent voor integrale merkoperatie.
Partnerbijdrage / 14 FEBRUARI 2025, 11:09:11 Zo speel je met succes in op Valentijnsdag Valentijnsdag biedt grote kansen voor merken, maar hoe val je op? Ontdek de laatste trends en slimme advertentie-optimalisaties.
Partnerbijdrage / 14 FEBRUARI 2025, 10:52:54 Waar bevinden Category Entry Points (CEPs) zich in de brand funnel? CEPs versterken je merk in de upper funnel en verhogen conversie. Aan welk merk denk je bijvoorbeeld als we zeggen: ‘4 uur..’?
Partnerbijdrage / 13 FEBRUARI 2025, 15:26:17 Reclame zonder lef is als cabaret zonder grappen 'Funny Business' is geen standaard industry talk, maar een oproep om reclame weer spannend te maken
Merkstrategie / 12 FEBRUARI 2025, 10:36:34 Category Entry Points ontleed: hoe ze écht bijdragen aan groei Meer CEP’s betekent niet automatisch meer groei. Lees hoe je de juiste kiest en veelgemaakte fouten vermijdt.
Merkstrategie / 12 FEBRUARI 2025, 08:09:26 Omzet Coca-Cola stijgt, vooral door bekritiseerde prijsverhogingen Prijzen Coca-Cola-producten stegen vorig jaar met 11 procent.
Merkstrategie / 10 FEBRUARI 2025, 16:20:02 Hoe Milka Merci's marktdominantie in de gifting-categorie aanvalt Milka, have mercy on Merci!
Premium Merkstrategie / 9 FEBRUARI 2025, 10:00:00 Henry Robben: ‘Een marketeer moét politieke slimheid hebben’ Wat heeft een goede marketingleider anno 2025? Welke cases inspireren en welke rol speelt AI? Een gesprek met hoogleraar Henry Robben.
Premium Merkstrategie / 5 FEBRUARI 2025, 11:31:00 Hoe overleven Nederlandse voetbalclubs verbod op goksponsoring? Volgens schattingen zal er 40 tot 70 miljoen euro uit het betaald voetbal verdwijnen. Hoe kunnen de clubs dit opvangen?
Merkstrategie / 4 FEBRUARI 2025, 12:00:00 Nieuw product. Gelukt? Swirlbrood van Albert Heijn In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Past het nieuwe Swirlbrood van Albert Heijn binnen de trend van gezond eten?
Merkstrategie / 4 FEBRUARI 2025, 09:04:29 KPN geeft gratis Netflix aan klanten die abonnementen combineren De provider spreekt van een extra cadeautje voor loyale klanten.
Premium Media / 31 JANUARI 2025, 09:29:49 Sashin Doshi (Podimo): ‘Podcasts staan nog maar aan het begin van hun potentieel' Een gesprek met Sachin Doshi, cco van Podimo over de toekomst van podcasts, de rol van distributie, en zijn verleden bij Spotify.
Merkstrategie / 30 JANUARI 2025, 20:11:39 PIM Trendrapport 2025: de rol van merken in een complexe wereld Rapport legt uit hoe je als merk waarde en relevantie kan creëren in een overweldigende en verdeelde wereld.
Premium Merkstrategie / 29 JANUARI 2025, 15:54:16 Klanten SNS en RegioBank reageren verdeeld op stoppen merknamen ten gunste van ASN Bank Eén op de drie klanten vreest dat sterke punten van hun bank minder kunnen worden of verdwijnen door het opgaan in ASN Bank.
Merkstrategie / 29 JANUARI 2025, 11:45:58 Europa, doe wat aan je marketing Nu de American Dream voor ons in Europa verandert in een American Nightmare is het een goed moment om onze Europese cultuur te omarmen.
Premium Merkstrategie / 14 JANUARI 2025, 14:28:45 ‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien Nick Asbury, schrijver en creatief strateeg, legt uit waarom de purpose-trend merken op een dwaalspoor brengt.