Premium Carriere / 23 APRIL 2025, 14:21:50 Digital marketeer Koen Klomp scoort ook offline met nieuw bordspel Out of Office | Hoe Klomp, eigenaar van Slampaq, internetmarketing- en softwareontwikkelingsbureau, ook spelontwikkelaar en -producent werd.
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 13:10:04 Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Premium Martech / 16 APRIL 2025, 12:00:00 Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Premium Media / 16 APRIL 2025, 08:49:10 Nederlandse digitale advertentiemarkt door grens van 4 miljard euro Stijging van 10 procent. Google en Meta vergroten hun dominantie en hebben 80 procent marktaandeel.
Premium Martech / 15 APRIL 2025, 08:58:00 Recordresultaat voor Adform in 2024 met groei van 16 procent Ook sterke resultaten op de Nederlandse markt, zegt Katja Henneveld, country manager Benelux en Frankrijk.
Premium Data & Insights / 11 APRIL 2025, 15:00:00 AI transformeert marktonderzoek: sneller en slimmer Marktonderzoeksbureaus kunnen completere onderzoeken uitvoeren en opleveren blijkt uit interviews met drie bureaus uit Nederland en België.
Premium Artificial Intelligence / 8 APRIL 2025, 11:00:00 Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Partnerbijdrage / 7 APRIL 2025, 12:58:16 Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Partnerbijdrage / 26 MAART 2025, 15:40:54 Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Customer Experience / 26 MAART 2025, 12:50:08 Top 5 lessen in digitale toegankelijkheid van succesvolle webwinkels Christien van de Sande deelt vijf bewezen lessen van koplopers in digitale toegankelijkheid om je op weg te helpen.
Gedragsverandering / 25 MAART 2025, 13:49:20 Category Entry Points: de laatste twee strategische valkuilen ontrafeld Samen met professor Jenni Romaniuk van het Ehrenberg-Bass Institute gingen we dieper in op veelgemaakte fouten bij het toepassen van CEP’s.
Premium Martech / 17 MAART 2025, 10:21:51 MarTech maakt marketing weer menselijk De toekomst van marketing is geen strijd tussen technologie en menselijkheid. Het is een samenspel, volgens Rowenna Zwart (IPG Mediabrands).
Premium Martech / 15 MAART 2025, 03:00:00 Paulien van Stijn: ‘Zonder het vrije woord dooft het licht van de democratie’ Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Paulien van Stijn van The Committed Agency.
Premium Martech / 14 MAART 2025, 12:30:00 Deze inzichten komen naar voren uit een onderzoek naar cookies Het zien van een 'weiger alle cookies'-knop motiveert 30 procent van de respondenten om erop te klikken.
Premium Digital transformation / 14 MAART 2025, 08:50:47 Van AI tot Communities en van Cultuur tot Creativiteit: dit was SXSW 2025 Waar AI en automatisering hier nog vaak met scepsis worden bekeken, heerste in Austin een ander sentiment: optimisme.
Premium Digital transformation / 12 MAART 2025, 10:55:50 SXSW Dag 4: Bluesky – Een wereld zonder Ceasars of klassiek advertisingmodel Verslag van dag 4 op SXSW van The Committed Agency.
Partnerbijdrage / 4 MAART 2025, 15:47:30 'Midfunnelmedia werken het best als ze strategisch worden ingezet' Interview met Marcel Vogels, partner van RetailMedia.One
Premium Martech / 16 FEBRUARI 2025, 09:32:56 Op deze vijf gebieden kunnen marketeers in 2025 het verschil maken De druk om marketing duurzamer te maken neemt toe, terwijl de prestatienormen steeds hoger worden, zegt Katja Henneveld van Adform.
Premium Martech / 4 FEBRUARI 2025, 12:03:25 Outbrain rondt de overname van Teads af Het bedrijf gaat verder onder de naam Teads.
Premium Martech / 31 JANUARI 2025, 14:31:58 Google presenteert vernieuwingen in Demand Gen De veranderingen moeten adverteerders helpen om tot betere online reclames te komen.