Digital transformation / 30 APRIL 2025, 09:00:00 De '4 miljard' is vooral een momentopname van een sector in transitie Rik Ledder stelt vragen bij de Online Ad Spend Study van de VIA.
Premium Digital transformation / 30 APRIL 2025, 07:00:00 ICI Paris XL kiest Aidem Agency als TikTok-bureau, wil merkpositie versterken onder Gen Z De partijen hebben hun samenwerking na een pilotperiode nu vastgelegd voor een jaar. Er ging een pitch met negen bureaus aan vooraf.
Premium Digital transformation / 28 APRIL 2025, 10:56:48 Marcel Molenaar (LinkedIn) legt uit waarom we steeds meer video’s en ceo’s op het platform zien Adformatie bezocht een adverteerdersconferentie van LinkedIn en sprak met country manager Marcel Molenaar.
Partnerbijdrage / 23 APRIL 2025, 10:45:24 De AI-revolutie in de creatieve sector De opmars van generatieve AI is ongekend en ook de reclamewereld kijkt mee.
Premium Digital transformation / 23 APRIL 2025, 07:00:00 20 jaar YouTube: zo kijken Nederlanders nu Sam Vergauwen, country manager van YouTube, blikt terug én vooruit in een exclusief interview met Adformatie.
Premium Digital transformation / 17 APRIL 2025, 17:50:07 Google is een monopolist in online adtech, oordeelt een Amerikaanse rechter De uitspraak is een steun in de rug voor openbaar aanklagers, die pleiten voor het gedwongen opsplitsen van het techbedrijf.
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 16:02:44 Hoe headless jouw e-commerce versnelt Blijf jij hangen in trage processen en technische beperkingen? Ontdek hoe headless jouw platform sneller, flexibeler en schaalbaar maakt.
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 13:10:04 Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Partnerbijdrage / 15 APRIL 2025, 13:43:10 Rebranding staat of valt niet alleen met design – maar met organisatie Tijdens CMO Day 2025 verkennen we wat er echt nodig is om een merktransformatie succesvol te laten landen.
Premium Digital transformation / 15 APRIL 2025, 07:00:00 Websites moeten in juni toegankelijk zijn voor mensen met beperking, maar bewegen juist de verkeerde kant op Het aantal toegankelijkheidsfouten per homepage van een website is in het afgelopen jaar gestegen met 17 procent, stelt een onderzoek.
Premium Data & Insights / 11 APRIL 2025, 15:00:00 AI transformeert marktonderzoek: sneller en slimmer Marktonderzoeksbureaus kunnen completere onderzoeken uitvoeren en opleveren blijkt uit interviews met drie bureaus uit Nederland en België.
Premium Artificial Intelligence / 8 APRIL 2025, 11:00:00 Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Partnerbijdrage / 7 APRIL 2025, 12:58:16 Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Design / 2 APRIL 2025, 08:14:20 Programma gestart dat 200 miljoen euro gaat investeren in immersive experience-industrie Het Nationaal Groeifonds wil de Nederlandse IX-industrie versterken en internationaal op de kaart zetten.
Customer Experience / 26 MAART 2025, 12:50:08 Top 5 lessen in digitale toegankelijkheid van succesvolle webwinkels Christien van de Sande deelt vijf bewezen lessen van koplopers in digitale toegankelijkheid om je op weg te helpen.
Digital transformation / 21 MAART 2025, 15:00:00 Trending: de toekomst van Tiktok is een cliffhanger Wordt het te pletter vallen of een zachte landing met Oracle?
Partnerbijdrage / 20 MAART 2025, 11:58:25 Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Premium Bureaus / 20 MAART 2025, 07:15:00 NPO kiest Team5pm als strategische adviseur voor ‘belangrijkste platform’ YouTube Bureau gaat zich richten op contentstrategieën, YouTube-algoritmes en verbeteren van formats.
Digital transformation / 14 MAART 2025, 16:53:00 Trending: gekkigheid is geen gimmick, het is een strategie Moeten merken gekkigheid verwerken in hun content?
Premium Digital transformation / 14 MAART 2025, 08:50:47 Van AI tot Communities en van Cultuur tot Creativiteit: dit was SXSW 2025 Waar AI en automatisering hier nog vaak met scepsis worden bekeken, heerste in Austin een ander sentiment: optimisme.