Digital transformation / 21 MAART 2025, 15:00:00 Trending: de toekomst van Tiktok is een cliffhanger Wordt het te pletter vallen of een zachte landing met Oracle?
Partnerbijdrage / 20 MAART 2025, 11:58:25 Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Premium Bureaus / 20 MAART 2025, 07:15:00 NPO kiest Team5pm als strategische adviseur voor ‘belangrijkste platform’ YouTube Bureau gaat zich richten op contentstrategieën, YouTube-algoritmes en verbeteren van formats.
Digital transformation / 14 MAART 2025, 16:53:00 Trending: gekkigheid is geen gimmick, het is een strategie Moeten merken gekkigheid verwerken in hun content?
Digital transformation / 14 MAART 2025, 08:50:47 Van AI tot Communities en van Cultuur tot Creativiteit: dit was SXSW 2025 Waar AI en automatisering hier nog vaak met scepsis worden bekeken, heerste in Austin een ander sentiment: optimisme.
Digital transformation / 12 MAART 2025, 10:55:50 SXSW Dag 4: Bluesky – Een wereld zonder Ceasars of klassiek advertisingmodel Verslag van dag 4 op SXSW van The Committed Agency.
Digital transformation / 10 MAART 2025, 16:19:59 SXSW 2025: waar innovatie, AI en menselijke connectie samenkomen Media- en communicatiebureau Mediaplus doet ter plekke verslag van de belangrijkste trends en doorbraken op SXSW.
Digital transformation / 10 MAART 2025, 11:10:56 SXSW 2025: de eerste inzichten die je niet mag missen De eerste van een dagelijks verslag van The Committed Agency vanaf SXSW. Met Amy Webb, MIT en AI en community-driven search.
Premium Media / 4 MAART 2025, 07:00:00 Day1 en Discover Media slaan handen ineen om ‘de mannelijke Linda te worden’ 'Dit jaar of volgend jaar wil ik ook een printmagazine van Day1 uitbrengen', vertelt oprichter JayJay Boske in gesprek met Adformatie.
Bureaus / 11 FEBRUARI 2025, 07:00:00 HG wil 'het schoonmaakdomein claimen op TikTok', schakelt team5pm in als social bureau Het bedrijf met schoonmaakoplossingen wil 25- tot 46-jarigen bereiken met advies en doe-het-zelf-oplossingen op TikTok.
Premium Digital transformation / 27 JANUARI 2025, 10:00:00 Threads start met reclames, tot onvrede van gebruikers De advertenties zijn als eerste zichtbaar in Japan en de Verenigde Staten.
Digital transformation / 27 JANUARI 2025, 08:51:20 De Volkskrant stopt na X ook met Facebook Krant denkt nog na over stoppen met delen van berichten op Instagram.
Premium Bureaus / 21 JANUARI 2025, 12:00:00 Snapchat verruilt HPB na anderhalf jaar voor Ovide Aan Ovide de taak om Snapchat breder op de kaart te zetten.
Digital transformation / 8 JANUARI 2025, 09:15:00 Meta schrapt onafhankelijke factchecking op berichten in VS: 'te vaak censuur' De nieuwste strategische wijziging van Meta is lastig los te zien van het aantreden van Donald Trump als nieuwe president.
Digital transformation / 7 JANUARI 2025, 14:55:00 European Marketing Confederation: ‘AI vraagt om meer samenwerking tussen afdelingen, duidelijke doelen en passende IT-oplossingen’ In zijn jaarlijkse ‘Marketing Agenda’, heeft de EMC het over ‘Data-driven AI revolution meets brand management’.
Digital transformation / 7 JANUARI 2025, 09:00:00 Dell stopt na dertig jaar met computermerknamen als XPS Vrijwel alle submerken verdwijnen in de prullenbak. Dell brengt er drie nieuwe serienamen voor terug.
Digital transformation / 2 JANUARI 2025, 14:41:00 Ingang 'usb-c-wet' betekent einde verkoop van Apple iPhone 14 en iPhone SE Alle nieuwe smartphones in de EU moeten sinds eind december een usb-c-poort hebben. De oudere iPhones hebben die niet.
Premium Data & Insights / 31 DECEMBER 2024, 12:01:00 4 op de 10 Nederlanders kent Threads en/of Bluesky, maar gebruik blijft achter Gebruikers zijn positief over de sfeer op de platformen, de goede discussies en het (vooralsnog) ontbreken van reclames.
Partnerbijdrage / 30 DECEMBER 2024, 15:17:00 AI als gamechanger: zo kom je écht vooruit Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 29 januari deelt Freddy de Bosschere praktische handvatten voor AI-use cases.
Premium Data & Insights / 20 DECEMBER 2024, 17:00:00 1 op de 3 Nederlanders wil betalen om één of meerdere websites van DPG Media zonder cookies te gebruiken Adformatie hield een panelonderzoek naar aanleiding van een experiment van DPG Media onder mensen die cookies weigeren.