Partnerbijdrage / 20 MAART 2025, 08:55:21 Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Partnerbijdrage / 18 MAART 2025, 09:10:51 Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Carriere / 11 MAART 2025, 11:33:16 Genderkloof onder zelfstandige marketeers groeit opvallend hard Uurtarief van mannelijke marketing-zzp'ers 10% hoger dan van vrouwen.
Premium Diversiteit / 7 MAART 2025, 17:30:00 Hoogleraar diversiteit politie Saniye Çelik wint Vrouw in de Media Award 2024 Jury prijst rol van oud-politievrouw en hoogleraar in gepolariseerd debat
Premium Diversiteit / 26 FEBRUARI 2025, 11:33:00 Diversiteit na Trump: wat blijft over van het DEI-beleid als het niet meer 'moet'? Steeds meer grote merken in de VS schrappen diversiteitsbeleid omdat ze anders overheidsopdrachten mislopen. Wat betekent dit voor Europa?
Premium Diversiteit / 18 FEBRUARI 2025, 12:43:33 De emancipatie-inferno: waarom DEI nog steeds broodnodig is De snelheid waarmee bedrijven DEI-beleid afschaffen is zowel moreel als bedrijfseconomisch verwerpelijk volgens ondernemer Sarah Hagens.
Premium Diversiteit / 12 FEBRUARI 2025, 11:29:22 Nieuw onderzoek naar DE&I van start De resultaten moeten nog vóór de zomer bekend worden.
Partnerbijdrage / 14 NOVEMBER 2024, 09:15:00 Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Premium Diversiteit / 31 OKTOBER 2024, 15:48:00 Reframe gaat groot onderzoek naar diversiteit in Nederlandse marketingsector houden Naast personeelsdiversiteit wordt er gekeken naar mate waarin diversiteit en inclusie een rol spelen in ontwikkeling campagnes en content.
Partnerbijdrage / 17 OKTOBER 2024, 12:22:00 Duik in de wereld van community building en ontdek waardevolle inzichten Tijdens het SO. Ontbijt Community building & insights ontdek je de kunst van het creëren van échte connecties.
Partnerbijdrage / 26 AUGUSTUS 2024, 10:12:00 Chief Health Officers: ‘In jezelf investeren is het belangrijkste dat er is’ In gesprek met Anke Kuik en Sebastiaan Hartog over het Kickstart college Well-Being.
Premium Diversiteit / 22 AUGUSTUS 2024, 16:26:00 Óf beschuldigd van pinkwashing, óf weerstand vanuit samenleving voor openlijk ondersteunen LGBTQ+: kun je het als merk ooit goed doen? Onderzoek van Boomerang en Publicis onthult spanningen in Nederland over merksteun aan LGBTQ+ gemeenschap.
Premium Bureaus / 16 AUGUSTUS 2024, 06:37:00 Merel Groenenboom (Joe Public): 'In de reclamewereld zitten we met z’n allen vaak in een tunnel' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Merel Groenenboom van Joe Public Amsterdam.
Premium Diversiteit / 5 JULI 2024, 08:46:00 Akwasi: 'De beweging is gaande. Ze bestaat' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Akwasi van Omroep Zwart.
Diversiteit / 4 JULI 2024, 10:30:00 Regenboog & taal: terloopse diversiteit en geslaagde woordgrappen Je kunt niet zomaar een homo ‘meid’ noemen als je zelf geen LHBT’er bent. Hoe voorkom je dat je je als merk brandt aan…
Partnerbijdrage / 25 JUNI 2024, 09:23:00 Buiten de kalender: Een verkenning van niet-traditionele feestdagen als Keti Koti In gesprek met Annelotte Pera, managing director van Home, een social first agency waar Keti Koti een verplichte vrije dag is.
Premium Campagnes / 19 JUNI 2024, 10:16:00 Waarom Plus de slimste EK-inhaker heeft HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Premium Digital transformation / 18 JUNI 2024, 19:43:00 Zo maken we vrouwen kampioen in AI Iedereen heeft de mond vol over AI, maar hoe krijgen we het zelflerende systeem zo ver dat het verkeerde stereotypen achter zich laat?
Diversiteit / 14 JUNI 2024, 15:18:00 Pride-maand-inhakers: pinkwashing of bondgenoten? Merken maken in Nederland nog te weinig gebruik van de gelegenheid om hun diversiteit te tonen gedurende Pride Maand.
Partnerbijdrage / 27 MEI 2024, 15:30:00 Pride & Brands survey Bij Publicis en Boomerang geloven we sterk in het vieren van diversiteit.