Premium Campagnes / 24 MAART 2025, 16:56:26 Mentos blaast je weg met een ‘real life wapen' van exploderende cola Snoepmerk brengt in marketingactie het explosieve mengsel met cola naar Fortnite en het echte leven via de Mentos Fizzooka.
PR / 21 MAART 2025, 13:22:43 Roofvogelboerderij geeft kijkje achter de schermen en krijgt veel pluimen Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Premium Bureaus / 18 MAART 2025, 12:41:35 Trustoo kiest Team Lewis als pr-bureau, wil naamsbekendheid vergroten Pr-bureau kan ook meehelpen aan internationale ambities, verwacht Trustoo.
Contentmarketing / 14 MAART 2025, 15:25:35 Gezin dat bij Jumbo werkt wordt verrast door 'nieuwe collega' Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Carriere / 13 MAART 2025, 12:50:43 Ervaren strateeg Ingeborg Biemans naar VanLuyken, Nxt Agency trekt Steven Floris aan VanLuyken-aanwinst heeft zich in haar loopbaan gericht op projecten met een ‘complex stakeholdersveld’.
Premium Bureaus / 6 MAART 2025, 13:13:53 Hill & Knowlton-zwaargewichten Ingo Heijnen en Ariën Stuijt beginnen eigen bureau Met Duke Strategies willen ze bestuurders helpen om strategische beslissingen en keuzes ‘stakeholderproof te maken’.
Premium Carriere / 6 MAART 2025, 12:31:07 Zelfstandige communicatieadviseurs verdienen bovengemiddeld, één specialisatie springt eruit Ook onder zzp’ers in communicatie is er een genderkloof. Mannen rekenen nog altijd 9% hogere uurtarieven.
Premium Bureaus / 5 MAART 2025, 12:24:29 Sunny Cars wil zich positioneren als 'thought leader' en schakelt Nxt Agency in Mediastrategie op basis van data moet zorgen voor meer zichtbaarheid.
Premium Reputatie & crisis / 5 MAART 2025, 12:02:28 In hoeverre draagt communicatie bij aan organisatiedoelstellingen? Bereik najagen ten koste van betekenis en voorrang geven aan toon boven inhoud. Het resultaat? Communicatie die de reputatie schaadt.
Premium PR / 26 FEBRUARI 2025, 11:42:44 Van Hitster Play-a-Long tot de Salmari Church: dit zijn de beste merkactivaties op de Huishoudbeurs Lowlands, eat your heart out. Wie zijn merk wil activeren, moet tegenwoordig op de Huishoudbeurs zijn.
Premium PR / 17 FEBRUARI 2025, 14:00:00 Charles is vrij Wie ben je als je niet meer in de eredivisie werkt? Rocco Mooij interviewde Charles Huijskens en zag een vrij man.
Reputatie & crisis / 6 FEBRUARI 2025, 10:45:00 Wraakzuchtige, radicaal-rechtse politiek wil het bedrijfsleven monddood maken Jan Driessen heeft een duidelijke mening, inclusief een advies aan ceo's.
Premium Reputatie & crisis / 5 FEBRUARI 2025, 08:31:14 Uitgeverij haalt boek over moord op Gino na één dag uit de verkoop na kwetsen familie Familie Gino zegt niets te weten van verschijnen boek, waarna de auteur bedreigingen binnenkreeg.
Premium Reputatie & crisis / 5 FEBRUARI 2025, 08:12:37 Minister huurt woordvoerder Kay van de Linde op eigen kosten in Deskundigen spreken van een unieke situatie.
Premium Reputatie & crisis / 30 JANUARI 2025, 09:08:56 Oud-persvoorlichter Tweede Kamer voor de rechter, verdacht van lekken over onderzoek Arib Het gaat om een woordvoerster van de toenmalige voorzitter van de Tweede Kamer Vera Bergkamp.
Premium Bureaus / 24 DECEMBER 2024, 14:16:00 Odido kiest voor pr-bureau Ovide, vertrekt bij Bijl PR Odido neemt na zeven jaar afscheid van Bijl PR en kiest Ovide voor corporate- en creatieve communicatie.
Premium PR / 17 DECEMBER 2024, 07:00:00 Journalisten uiten kritiek op woordvoerders van Namens de Familie Bas van Sluis (Dagblad van het Noorden) vindt werk media-adviseurs voor slachtoffers en nabestaanden ‘schuren met de vrije…
Premium Bureaus / 15 DECEMBER 2024, 21:13:00 Boskalis en Bijl PR & Diabetes Fonds winnen een European Excellence Award Ook bij de verkiezing van de bureaus van het jaar - Charly PR in Belgie en Team Lewis - was er een flinke Nederlandse inbreng.
Premium Bureaus / 11 DECEMBER 2024, 09:22:00 37°Celsius gaat zelf naakt om zijn nieuwe Brandnaked-tool onder de aandacht te brengen Het bureau kiest voor een opvallende campagne, maar benadrukt dat zijn tool wel serieus verbeterd is.
Merkstrategie / 6 DECEMBER 2024, 13:21:00 Albert Heijn-klanten kunnen ogen niet geloven door wereldster in kerstreclame Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.