Gedragsverandering / 27 MAART 2025, 12:20:30 Onbeperkt verlof: vrijheid of valkuil? Werknemers die zelf bepalen hoeveel verlof ze opnemen. Klinkt geweldig, maar werkt het?
Gedragsverandering / 25 MAART 2025, 13:49:20 Category Entry Points: de laatste twee strategische valkuilen ontrafeld Samen met professor Jenni Romaniuk van het Ehrenberg-Bass Institute gingen we dieper in op veelgemaakte fouten bij het toepassen van CEP’s.
Gedragsverandering / 24 MAART 2025, 11:49:58 Verbied reclame niet, maar zet die in voor vooruitgang Hoewel het doel vaak nobel is, blijkt een reclameverbod vaak te lastig uitvoerbaar.
Premium Gedragsverandering / 24 MAART 2025, 07:00:00 Onderzoek: Jongeren zelf begrijpen ook niet dat ze ongezonde frisdrank overal kunnen kopen Gezondheidsfondsen pleiten voor wettelijk verbod op kindermarketing.
Gedragsverandering / 20 MAART 2025, 13:27:29 Artsen slaan Alarm maakt optimaal gebruik van de witte jas HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Premium Campagnes / 6 MAART 2025, 12:30:26 Nieuw product. Gelukt? Purina Gourmet Revelations Gelei In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Hoe verantwoord is dit nieuwe 3-sterren-geleigerechtje nou eigenlijk?
Partnerbijdrage / 5 MAART 2025, 11:17:23 Hoe realiseer je gedragsverandering bij je B2B-doelgroep? Thijs van der Zande, commercieel manager van de zakelijke titels van DPG Media, deelt 7 stappen voor gedragsverandering bij je b2b-doelgroep
Premium Customer Experience / 21 FEBRUARI 2025, 09:00:00 3 op de 10 Nederlanders pleit voor stoppen factchecken berichten op Facebook en Instagram, ook als dat meer desinformatie oplevert Consumentenpanel van Adformatie denkt erg verschillend over Meta's wens om minder aan factchecking te doen.
Premium Gedragsverandering / 20 FEBRUARI 2025, 09:00:00 De voordelen en aandachtspunten van personal branding, volgens een expert Eén persoon het gezicht van het bedrijf maken is vaak geen goed idee, zegt de expert. Betrek collega's bij de personal branding-strategie.
Premium Data & Insights / 28 JANUARI 2025, 10:30:58 Social Media Monitor 2025: kritischer gebruik, groeiende zorgen en een blik op de toekomst Onderzoek: hoe meer sommige mensen sociale media gebruiken, hoe ongelukkiger ze worden.
Premium Gedragsverandering / 23 JANUARI 2025, 15:30:00 Ruim 1 op de 3 Nederlanders is klaar met de persoonlijke juichverhalen op LinkedIn LinkedIn wordt te persoonlijk en te weinig zakelijk, vindt een bijna even grote groep.
Premium Gedragsverandering / 21 JANUARI 2025, 13:10:41 WPP’s terug-naar-kantoorbeleid: begrijpelijk of onhandig? Vincent Mispelblom Beyer pleit voor flexibel thuiswerkbeleid. 'Laat mensen zelf bepalen hoe en wanneer ze samenkomen.'
Premium Gedragsverandering / 21 JANUARI 2025, 10:48:14 Oot wil dreigende obesitas-epidemie helpen tegengaan, maar hoe doe je dat met zo’n verkoopprijs? Januari. Goede voornemens. Ontbijtgranenmerk Oot introduceert granola-pakket ‘Goede Start’. Waarin verschilt Oot van zero sugar-merk Holie?
Premium Campagnes / 9 JANUARI 2025, 11:11:00 Vrienden van Amstel Live geeft BOB wederom VIB-behandeling De ‘Very Important BOB’ wordt in het zonnetje gezet, waarmee Amstel aandacht vraagt voor veilig rijden na een avond uit.
Premium Campagnes / 7 JANUARI 2025, 12:33:00 Prins Constantijn moet vaders aan het voorlezen krijgen Boekenkoepel CPNB hoopt met prins Constantijn als voorlees-ambassadeur aandacht te vragen voor de rol van vaders in de leesopvoeding.
Gedragsverandering / 24 DECEMBER 2024, 12:30:00 Goede voornemens om je voordeel mee te doen Vincent Mispelblom Beyer sluit dit jaar af met een aantal voornemens voor 2025 die niemand zouden misstaan.
Premium Gedragsverandering / 23 DECEMBER 2024, 14:32:00 Leest, want het einde is nabij! Alles eindigt, maar toch weet Rocco Mooij een nieuwe trend te omarmen.
Premium Gedragsverandering / 19 DECEMBER 2024, 15:08:00 Wees als leider een optimist, juist nu Het valt in deze tijd niet mee om als leider van een organisatie, vol vertrouwen het roer recht te houden, zo stelt Mildred Hofkes.
Partnerbijdrage / 19 DECEMBER 2024, 14:10:00 Een pleidooi voor productievere polarisatie Hoe dialoog en discussie ons verder brengen.
Partnerbijdrage / 17 DECEMBER 2024, 11:55:00 Cookies: je wil niet weten wat ze van je weten Mensch ontwikkelt bewustwordingscampagne voor Autoriteit Persoonsgegevens.