Veel werkende respondenten bestempelen de boodschap van Asics, waarin acteur Brian Cox de hoofdrol speelt, als geloofwaardig.
GenAI schudt het bedrijfsleven wakker en inspireert een nieuwe zoektocht naar AI-gedreven merkgroei.
De advertentie-inkomsten voor videodienst YouTube groeiden met 12 procent, bijvoorbeeld.
In deze aflevering van Brandkast! spreekt host Roger Verdurmen met Stijn Mentrop-Huliselan, CMO van McDonalds in Nederland.
Marketingdirecteur Red Band Janneke van Wanrooy: 'We gaan voor nummer 1, deze uitdaging gaan we met plezier aan.'
Eind 2023 waren dat er 5,8 miljoen, blijkt uit cijfers die TikTok heeft vrijgegeven om te voldoen aan Europese wetgeving.
Uitkomsten bieden basis voor een meer op emotie gerichte aanpak van de negatieve bijwerkingen van social media.
Het vakantiegedrag van de Nederlandse consument is continu in ontwikkeling en DPG Media deed samen met Panel Inzicht onderzoek.
Het ongevraagde aanbod per telefoon is meestal tot nooit interessant, zegt 69 procent van de gebelde respondenten.