Premium PR Paginagrote advertentie voor lintjes-vrijwilligers nadat Faber weigert te tekenen Verschillende organisaties bedanken vrijwilligers voor hun inzet voor vluchtelingen in Nederland. Naar een idee van Tosti Creative.
Merkstrategie Nieuw product. Gelukt? Milka Alpenmelk Crème 100g. In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Haalt Milka onze tederheid naar boven met hun nieuwe reep?
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Merkstrategie Maak kennis met het Boomerang FT. Culture team Mogen wij aan u voorstellen, het FT. Culture team: maandelijks nemen zij social media-trends onder de loep. Wie zijn ze en wat drijft hen?
Premium PR Paginagrote advertentie voor lintjes-vrijwilligers nadat Faber weigert te tekenen Verschillende organisaties bedanken vrijwilligers voor hun inzet voor vluchtelingen in Nederland. Naar een idee van Tosti Creative.
Merkstrategie Nieuw product. Gelukt? Milka Alpenmelk Crème 100g. In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Haalt Milka onze tederheid naar boven met hun nieuwe reep?
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Merkstrategie Maak kennis met het Boomerang FT. Culture team Mogen wij aan u voorstellen, het FT. Culture team: maandelijks nemen zij social media-trends onder de loep. Wie zijn ze en wat drijft hen?
Merkstrategie Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af? In deze eerste editie van FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: AI Brainrot en Mein Liebe Schnitzels.
Craft Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam lanceren Creative Gym Onder meer Bol, KPN en Swapfiets hebben zich al aangemeld voor het nieuwe opleidingsinstituut.
Carriere Natascha Derogee wordt mede-eigenaar van HvdM Public Relations Samen met Daniëlle Tamis vormt zij nu de directie van het bureau.
Partnerbijdrage De beste branded content artikelen uit 2024 voor vrouwen Dít zijn de vijf beste branded content uitingen van 2024 van Libelle, Flair en Margriet.
Partnerbijdrage Dit is waarom je als goed doel bij Ster moet zijn Waarom je als goed doel reclame in moet zetten, en waarom vooral bij Ster? We zetten het voor je op een rij.
Premium Carriere Jesse Mons en Niels Filmer vertrekken bij Robot Kittens Tijmen Mulder neemt de dagelijkse leiding over. 'Onze visies over de toekomst lagen te ver uit elkaar.'
Merkstrategie Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af? In deze eerste editie van FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: AI Brainrot en Mein Liebe Schnitzels.
Craft Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam lanceren Creative Gym Onder meer Bol, KPN en Swapfiets hebben zich al aangemeld voor het nieuwe opleidingsinstituut.
Carriere Natascha Derogee wordt mede-eigenaar van HvdM Public Relations Samen met Daniëlle Tamis vormt zij nu de directie van het bureau.
Partnerbijdrage De beste branded content artikelen uit 2024 voor vrouwen Dít zijn de vijf beste branded content uitingen van 2024 van Libelle, Flair en Margriet.
Partnerbijdrage Dit is waarom je als goed doel bij Ster moet zijn Waarom je als goed doel reclame in moet zetten, en waarom vooral bij Ster? We zetten het voor je op een rij.
Premium Carriere Jesse Mons en Niels Filmer vertrekken bij Robot Kittens Tijmen Mulder neemt de dagelijkse leiding over. 'Onze visies over de toekomst lagen te ver uit elkaar.'
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek C-level wervingsbureau Spencer Stuart heeft de houdbaarheid van CMO’s bij Fortune 500-bedrijven onderzocht.
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Media Podcast voor de Week: Sea of Lies Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Contentmarketing Trending deze week: TikToks Explore-pagina, kleine tweak of grote shift? De Explore-pagina biedt nieuwe kansen. Welke zijn dat?
Premium Data & Insights 7 op de 10 Nederlanders tegen boete betalen als pakketbezorger voor een dichte deur staat Tegenstanders zeggen onder andere dat bezorgdiensten lang niet altijd op het afgesproken moment langskomen.
Partnerbijdrage Een veilig thuis begint bij jou Mensch ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor het Landelijk Netwerk Veilig Thuis.
Partnerbijdrage Consumenten verkiezen fysieke winkels boven online winkelen Speel als retailer in op de trends in de retailbranche van 2025.
Premium Merkstrategie Jet Wesseling (Munt Hypotheken): 'Ben ik de eerste in deze rubriek die geïnspireerd is door een konijn?' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Jet Wesseling van Munt Hypotheken.
Premium Campagnes Nieuwe campagne Defensie draait om bewustzijn en werving: ‘De urgentie is groter dan ooit’ Dentsu Creative ontwikkelt brede wervingscampagne met een scherpe boodschap: het is tijd voor Defensie.
Gedragsverandering Onbeperkt verlof: vrijheid of valkuil? Werknemers die zelf bepalen hoeveel verlof ze opnemen. Klinkt geweldig, maar werkt het?
Premium Bureaus WPP, Omnicom, Publicis en IPG in de race voor wereldwijde account Mars Het doel is om het aantal bureaus waarmee Mars internationaal werkt te verminderen.
Premium Campagnes Roorda kiest voor humor om jongeren NL-Alert serieus te laten nemen Roorda Reclamebureau gebruikt humor om jongeren alerter te laten reageren op een NL-Alert.
Premium Campagnes Omroepmedewerkers starten actie om bezuinigingen terug te draaien De actie van medewerkers van alle publieke omroepen (op de NOS na) bestaat uit een actiewebsite en een mailactie richting de tweede kamer.
Premium Gedragsverandering Onderzoek: Jongeren zelf begrijpen ook niet dat ze ongezonde frisdrank overal kunnen kopen Gezondheidsfondsen pleiten voor wettelijk verbod op kindermarketing.
Media Podcast voor de Week: Sea of Lies Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Contentmarketing Trending deze week: TikToks Explore-pagina, kleine tweak of grote shift? De Explore-pagina biedt nieuwe kansen. Welke zijn dat?
Premium Data & Insights 7 op de 10 Nederlanders tegen boete betalen als pakketbezorger voor een dichte deur staat Tegenstanders zeggen onder andere dat bezorgdiensten lang niet altijd op het afgesproken moment langskomen.
Partnerbijdrage Een veilig thuis begint bij jou Mensch ontwikkelt arbeidsmarktcampagne voor het Landelijk Netwerk Veilig Thuis.
Partnerbijdrage Consumenten verkiezen fysieke winkels boven online winkelen Speel als retailer in op de trends in de retailbranche van 2025.
Premium Merkstrategie Jet Wesseling (Munt Hypotheken): 'Ben ik de eerste in deze rubriek die geïnspireerd is door een konijn?' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Jet Wesseling van Munt Hypotheken.
Premium Campagnes Nieuwe campagne Defensie draait om bewustzijn en werving: ‘De urgentie is groter dan ooit’ Dentsu Creative ontwikkelt brede wervingscampagne met een scherpe boodschap: het is tijd voor Defensie.
Gedragsverandering Onbeperkt verlof: vrijheid of valkuil? Werknemers die zelf bepalen hoeveel verlof ze opnemen. Klinkt geweldig, maar werkt het?
Premium Bureaus WPP, Omnicom, Publicis en IPG in de race voor wereldwijde account Mars Het doel is om het aantal bureaus waarmee Mars internationaal werkt te verminderen.
Premium Campagnes Roorda kiest voor humor om jongeren NL-Alert serieus te laten nemen Roorda Reclamebureau gebruikt humor om jongeren alerter te laten reageren op een NL-Alert.
Premium Campagnes Omroepmedewerkers starten actie om bezuinigingen terug te draaien De actie van medewerkers van alle publieke omroepen (op de NOS na) bestaat uit een actiewebsite en een mailactie richting de tweede kamer.
Premium Gedragsverandering Onderzoek: Jongeren zelf begrijpen ook niet dat ze ongezonde frisdrank overal kunnen kopen Gezondheidsfondsen pleiten voor wettelijk verbod op kindermarketing.