Premium Merkstrategie ‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien
Premium Merkstrategie ‘Het gaat niet om purpose’: Nick Asbury over waarom merken hun missie moeten herzien
Premium Purpose Marketing Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Campagnes Centerparcs komt met nieuwe positionering die wegvalt tussen zon- en skigeweld CAMPAGNEPRAAT | Stoer hoor, zo'n nieuwe koers, maar wat is de boter bij de vis?
Partnerbijdrage Een pleidooi voor productievere polarisatie Hoe dialoog en discussie ons verder brengen.
Partnerbijdrage Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige…
Bureaus Schuttelaar & Partners neemt Green Food Lab over Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners.
Premium Purpose Marketing Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Campagnes Centerparcs komt met nieuwe positionering die wegvalt tussen zon- en skigeweld CAMPAGNEPRAAT | Stoer hoor, zo'n nieuwe koers, maar wat is de boter bij de vis?
Partnerbijdrage Een pleidooi voor productievere polarisatie Hoe dialoog en discussie ons verder brengen.
Partnerbijdrage Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam Het overkoepelende concept ‘geef elkaar een beetje geluk’ van de Staatsloterij krijgt verdieping en verbreding door volledige…
Bureaus Schuttelaar & Partners neemt Green Food Lab over Isabel Boerdam, oprichter van Green Food Lab, treedt toe als partner van Schuttelaar & Partners.
Campagnes Vrienden van Amstel Live geeft BOB wederom VIB-behandeling De ‘Very Important BOB’ wordt in het zonnetje gezet, waarmee Amstel aandacht vraagt voor veilig rijden na een avond uit.
Premium Campagnes Delta lanceert merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ met focus op zorgeloos glasvezelinternet Delta speelt in zijn nieuwe merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ in op de soms frustrerende momenten die consumenten ervaren met internet.
Premium Campagnes Micazu 'is goed in vakantie' en meer campagnes Ook Center Parcs, ALS Nederland, ESPN en Bux laten van zich horen.
Partnerbijdrage Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Partnerbijdrage Van kleine veranderingen naar groots resultaat. Hoe doe je dat? Egbert Jan van Bel presenteert zijn nieuwste boek ‘Steentje in je schoen’ bij Beeckestijn Business School, op locatie in Leusden.…
Reputatie & crisis Indonesië blijft verkoop iPhone 16 verbieden na toezegging Apple De grootste economie van Zuidoost-Azië eist dat 40 pct van de smartphones uit lokale onderdelen bestaat, maar Apple voldoet daar niet aan.
Campagnes Vrienden van Amstel Live geeft BOB wederom VIB-behandeling De ‘Very Important BOB’ wordt in het zonnetje gezet, waarmee Amstel aandacht vraagt voor veilig rijden na een avond uit.
Premium Campagnes Delta lanceert merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ met focus op zorgeloos glasvezelinternet Delta speelt in zijn nieuwe merkcampagne ‘Aan alles gedacht’ in op de soms frustrerende momenten die consumenten ervaren met internet.
Premium Campagnes Micazu 'is goed in vakantie' en meer campagnes Ook Center Parcs, ALS Nederland, ESPN en Bux laten van zich horen.
Partnerbijdrage Waarom inclusiviteit een must is voor merken in 2025 Merken opereren in een zeer complexe sociopolitieke omgeving en worden als nooit tevoren aangemoedigd om inclusiviteit te omarmen.
Partnerbijdrage Van kleine veranderingen naar groots resultaat. Hoe doe je dat? Egbert Jan van Bel presenteert zijn nieuwste boek ‘Steentje in je schoen’ bij Beeckestijn Business School, op locatie in Leusden.…
Reputatie & crisis Indonesië blijft verkoop iPhone 16 verbieden na toezegging Apple De grootste economie van Zuidoost-Azië eist dat 40 pct van de smartphones uit lokale onderdelen bestaat, maar Apple voldoet daar niet aan.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’ CMO Studio | ‘We vertrokken zwaar op planeet, maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’
Advertorial ESG: CMO’s ticket to the boardroom ESG-doelen zijn onderdeel van de waardepropositie van merken.
Merkstrategie Cees Hannema (Omoda): ‘Snelle levering is een hygiënefactor’ CMO Studio | Inspiratie en advies zijn de pijlers van de marketingstrategie van de Zeeuwse schoenen – en fashion retailer. ‘Dat…
Merkstrategie Judith Franssen (Randstad): ‘Jongere doelgroepen willen vaak alleen projecten doen’ CMO Studio | Focuste Randstad vroeger veel meer op de werkgevers, nu ligt de nadruk veel meer op b-to-c.
Premium Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Bureaus Getty Images neemt concurrent Shutterstock over Met de overname willen de bedrijven kosten besparen en de winstgevendheid vergroten
Campagnes Prins Constantijn moet vaders aan het voorlezen krijgen Boekenkoepel CPNB hoopt met prins Constantijn als voorlees-ambassadeur aandacht te vragen voor de rol van vaders in de leesopvoeding.
Campagnes Roorda ontwikkelt campagne om criminaliteit te herkennen Op 13 januari gaat de campagne ‘Vreemd of verdacht?’ van start.
Partnerbijdrage Somention breidt creatief team uit met video- en AI-talent Met deze versterking zet het bureau volop in op het creëren van opvallende content voor platformen zoals TikTok, Snapchat en Instagram.
Campagnes Bux lanceert campagne voor financiële fitheid in 2025 Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op onze financiële gezondheid.
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Campagnes Frisse campagnebeelden, maar wat heeft Degiro precies te bieden? CAMPAGNEPRAAT | Iedereen kan een belegger zijn. Mooi. Maar waarom we dat moeten doen bij Degiro is ons panel niet helemaal duidelijk.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Bureaus Het oneerlijke speelveld van conflicting accounts Rik Ledder, voorzitter van VIA en ceo van TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclame-industrie.
Bureaus Getty Images neemt concurrent Shutterstock over Met de overname willen de bedrijven kosten besparen en de winstgevendheid vergroten
Campagnes Prins Constantijn moet vaders aan het voorlezen krijgen Boekenkoepel CPNB hoopt met prins Constantijn als voorlees-ambassadeur aandacht te vragen voor de rol van vaders in de leesopvoeding.
Campagnes Roorda ontwikkelt campagne om criminaliteit te herkennen Op 13 januari gaat de campagne ‘Vreemd of verdacht?’ van start.
Partnerbijdrage Somention breidt creatief team uit met video- en AI-talent Met deze versterking zet het bureau volop in op het creëren van opvallende content voor platformen zoals TikTok, Snapchat en Instagram.
Campagnes Bux lanceert campagne voor financiële fitheid in 2025 Terwijl januari traditioneel in het teken staat van fysieke gezondheid, richt Bux de aandacht op onze financiële gezondheid.
Premium Carriere Brian en Claire Hirman: 'Wij gaan altijd voluit' FAMILIEZAKEN | Vader en dochter Hirman zijn beiden behept met een topsportmentaliteit.
Campagnes Frisse campagnebeelden, maar wat heeft Degiro precies te bieden? CAMPAGNEPRAAT | Iedereen kan een belegger zijn. Mooi. Maar waarom we dat moeten doen bij Degiro is ons panel niet helemaal duidelijk.
Carriere Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Carriere Frank Houben (KLM) nieuwe commissaris bij Pathé Met de komst van marketingkopstuk Houben in de RvC wil Pathé verder bouwen aan zijn positie als markteider.
Premium Carriere Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Bureaus Het oneerlijke speelveld van conflicting accounts Rik Ledder, voorzitter van VIA en ceo van TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclame-industrie.