Overslaan en naar de inhoud gaan

Dentsu Creative wint social-pitch Volkswagen

Het automerk stapt over van Boomerang Agency.
volkswagen
Het team van DC Social viert de pitchwinst.
volkswagen
Het team van DC Social viert de pitchwinst.

Dentsu Creative is aangesteld als het nieuwe social-bureau van Volkswagen. Vanuit DC Social, de social-tak van het Amsterdamse reclamebureau, moet van het automerk een 'social love brand' worden gemaakt en daarnaast aansluiting worden gevonden bij 'nieuwe communities'.

Dentsu Creative werkt al langer als themabureau voor Volkswagen, maar daar zijn nu dus social-werkzaamheden bijgekomen.

Een pitch ging hieraan vooraf, waar ook Truus en GoSpooky aan deelnamen. Boomerang Agency, het vorige social-bureau van Volkswagen, nam geen deel aan de pitch.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in