Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen viert '50 jaar Golf' met inhaakcampagne

De outdoorcampagne, ontwikkeld door Boomerang Agency, was zaterdag te zien bij surfpool Rif010 in Rotterdam.
volkswagen
Boomerang Agency ontwikkelde de campagne.
volkswagen
Boomerang Agency ontwikkelde de campagne.

Volkswagen heeft afgelopen zaterdag een billboard geplaatst direct naast Rif010, een zogeheten surfpool in Rotterdam. Doel van de actie was om het vijftigjarig jubileum van de Volkswagen Golf te vieren en direct het nieuwste model van de autoklassieker onder de aandacht te brengen. 

related partner content for mobile comes here

Het betreft een inhaakcampagne met een duidelijke knipoog: de 'golven' in de surfpool verwijzen niet geheel toevallig naar de gelijknamige Volkswagen Golf. De campagne 'Klaar voor de volgende Golf?' kwam tot stand in samenwerking met Boomerang Agency en O2H Creative Solutions.

Je eerste golf

Volkswagen: 'Rif010, gelegen in het hart van de stad, is een bijzondere surfpool die voor alle surfers toegankelijk is, van beginners tot professionals en alle niveaus daartussen. Hier kun je je eerste golf pakken, bochten oefenen en genieten van je eigen surfervaring.' 

Boomerang: 'Het billboard heeft de hele dag staan shinen middenin Rotterdam, zodat mensen langs de surfpool fantastische golven én de nieuwe Volkswagen Golf hebben kunnen zien.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in