Volkswagen viert '50 jaar Golf' met inhaakcampagne
Volkswagen heeft afgelopen zaterdag een billboard geplaatst direct naast Rif010, een zogeheten surfpool in Rotterdam. Doel van de actie was om het vijftigjarig jubileum van de Volkswagen Golf te vieren en direct het nieuwste model van de autoklassieker onder de aandacht te brengen.
Het betreft een inhaakcampagne met een duidelijke knipoog: de 'golven' in de surfpool verwijzen niet geheel toevallig naar de gelijknamige Volkswagen Golf. De campagne 'Klaar voor de volgende Golf?' kwam tot stand in samenwerking met Boomerang Agency en O2H Creative Solutions.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaJe eerste golf
Volkswagen: 'Rif010, gelegen in het hart van de stad, is een bijzondere surfpool die voor alle surfers toegankelijk is, van beginners tot professionals en alle niveaus daartussen. Hier kun je je eerste golf pakken, bochten oefenen en genieten van je eigen surfervaring.'
Boomerang: 'Het billboard heeft de hele dag staan shinen middenin Rotterdam, zodat mensen langs de surfpool fantastische golven én de nieuwe Volkswagen Golf hebben kunnen zien.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid