Premium Artificial Intelligence / JANUARY 13, 2025 15:30 Wisselende reacties op 'AI-influencer' van TUI 'Je moet het zien als entertainment', aldus bureau Trojan Monkeys.
Campagnes / JANUARY 13, 2025 16:19 YoungCapital neemt 'uitgebluste boomers' de maat in nieuwe merkcampagne De 'generatiekloof' op de werkvloer moet worden gedicht, vindt het uitzendbureau. De campagne is ontwikkeld door Ace.
Premium Media / JANUARY 10, 2025 12:30 Koffiedik Kijken 2025: de AI-roes is voorbij en merken moeten stoppen met pitchen Tristan Albers, Rafne ten Oever, Edgar Molenaars en Peter van der Vorst namen een kijkje in de glazen bol.
Premium Campagnes / JANUARY 8, 2025 14:23 Micazu 'is goed in vakantie' en meer campagnes Ook Center Parcs, ALS Nederland, ESPN en Bux laten van zich horen.
Premium Carriere / DECEMBER 31, 2024 11:00 Renée van den Oetelaar verruilt Boomerang voor TBWA Ze krijgt de leiding over het nieuwe social media-label Feed. 'Het is niet zo dat TBWA 'nu ook een beetje social' doet.'
Campagnes / DECEMBER 30, 2024 14:17 'Telefoon-kaars' van Bolsius moet schermtijd terugdringen De kaars brandt 16 uur en 45 minuten, precies de tijd die de gemiddelde Nederlander wekelijks op zijn telefoon doorbrengt.
Campagnes / DECEMBER 19, 2024 16:45 De nieuwe campagne van Mora draait om 'snacks in een deftig jasje' We zien nog altijd Cora van Mora op tv, maar ook 'snack-creators' op TikTok.
Bureaus / DECEMBER 19, 2024 07:00 Stefan Bothoff gaat Tosti Creative leiden Oprichter Roby Hormis gaat zich oriënteren op 'nieuwe uitdagingen'.
Premium Craft / DECEMBER 18, 2024 12:27 ADCN is terug met Jaarboek: 'Vroeger was niet alles beter' De comeback na zes jaar werd gevierd in het nieuwe clubhuis van de branchevereniging.
Campagnes / DECEMBER 17, 2024 13:19 Ook neuro-onderzoek wijst uit: Albert Heijn heeft de beste kerstcommercial Het onderzoek is uitgevoerd door Dentsu. De uitkomsten komen redelijk overeen met die van het Adformatie-kerstpanel.