Overslaan en naar de inhoud gaan

Kamer van Koophandel kiest New Era Consultancy

Een 'aanbestedingsprocedure' ging hieraan vooraf. De samenwerking met N=5 blijft bestaan.
kvk
Het team van KvK en New Era Consultancy.
kvk
Het team van KvK en New Era Consultancy.

Na een 'zorgvuldige aanbestedingsprocedure' heeft de Kamer van Koophandel (KvK) voor New Era Consultancy gekozen. Het is de bedoeling dat het bureau aan de slag gaat met een 'organisatiebrede brand experience-transformatie' van de KvK.

De samenwerking met N=5, sinds 2022 het lead agency van de KvK, blijft bestaan.

De KvK heeft de opdracht om ondernemend Nederland -van starters tot grote private en publieke instellingen- houvast te bieden om verantwoord zaken te doen. Dit vraagt om 'een herkenbaar KvK' en daarom is New Era Consultancy ingeschakeld om dit 'structureel te verankeren' in de cultuur en werkwijze van de KvK - een organisatie van dertien afdelingen, 2.000 medewerkers en meerdere locaties verspreid over Nederland.

Meer dan communicatie

Bas Bisschops, directeur merk & communicatie bij KvK: 'Met brand experience willen we ervoor zorgen dat ondernemers de houvast die KvK biedt ook echt gaan ervaren. Dat gaat veel verder dan alleen communicatie. Door het merk beter te vertalen naar onze dienstverlening en in de manier waarop we samenwerken, hopen we onze maatschappelijke waarde te vergroten en het vertrouwen in de publieke dienstverlening te versterken.'

Alewijn Dekker, managing partner van New Era Consultancy: 'Alles wat je zegt én doet, vertegenwoordigt je merk. Met KvK gaan we laten zien dat merkbeleving net zo relevant is voor publieke als commerciële organisaties.'

Inschrijfbalie

New Era Consultancy gaat de komende jaren -samen met 'een multidisciplinair team' binnen KvK- aan de slag om het merk 'voelbaar te maken in gedrag, communicatie, processen en systemen'. 'Van de inschrijfbalie op een KvK-kantoor tot een brief over het Handelsregister', zegt Dekker tot slot.

New Era Consultancy is gespecialiseerd in brand experiences en werkt voor grote merken als Albert Heijn, ABN Amro en Eneco. In 2022 werd het nog jonge bureau bekroond tot New Kid on the Block bij de SAN Accent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in