
RE The Agency opent zijn deuren. Het bureau positioneert zich als 'strategische en creatieve partner voor merken in de nieuwe economie'. RE The Agency specialiseert zich in het bouwen en versterken van winstgevende circulaire businessmodellen — van resale en recommerce tot reuse, refurbish en rental — en moet merken helpen hun proposities overtuigend in de markt te zetten.
Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen zijn de oprichters van RE The Agency. Ze hebben eerder het circulaire schoenenplatform Wear geïntroduceerd. Met deze praktijkervaring gaat het bureau merken die al actief zijn in de nieuwe economie én bedrijven die de stap willen zetten richting toekomstbestendige verdienmodellen adviseren.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBWaarde van circulaire modellen
'De uitdaging is niet meer óf je iets met duurzaamheid doet, maar hoe je het zo inricht dat het je merk en je omzet laat groeien', zegt Roggeveen. Van Galen: 'Merken worstelen vaak met hoe ze de waarde van circulaire modellen écht overbrengen, zonder in greenwashing te vervallen. Wij hebben die uitdagingen zelf ervaren, en vertalen die inzichten nu naar strategieën en campagnes die werken.'
De winstgevendheid staat centraal, zonder de geloofwaardigheid van duurzame ambities uit het oog te verliezen, zeggen de twee.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee