Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie

Oprichters Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen begonnen eerder het circulaire schoenenplatform Wear.
RE The Agency
RE The Agency

RE The Agency opent zijn deuren. Het bureau positioneert zich als 'strategische en creatieve partner voor merken in de nieuwe economie'. RE The Agency specialiseert zich in het bouwen en versterken van winstgevende circulaire businessmodellen — van resale en recommerce tot reuse, refurbish en rental — en moet merken helpen hun proposities overtuigend in de markt te zetten.

Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen zijn de oprichters van RE The Agency. Ze hebben eerder het circulaire schoenenplatform Wear geïntroduceerd. Met deze praktijkervaring gaat het bureau merken die al actief zijn in de nieuwe economie én bedrijven die de stap willen zetten richting toekomstbestendige verdienmodellen adviseren.

Waarde van circulaire modellen

'De uitdaging is niet meer óf je iets met duurzaamheid doet, maar hoe je het zo inricht dat het je merk en je omzet laat groeien', zegt Roggeveen. Van Galen: 'Merken worstelen vaak met hoe ze de waarde van circulaire modellen écht overbrengen, zonder in greenwashing te vervallen. Wij hebben die uitdagingen zelf ervaren, en vertalen die inzichten nu naar strategieën en campagnes die werken.'

De winstgevendheid staat centraal, zonder de geloofwaardigheid van duurzame ambities uit het oog te verliezen, zeggen de twee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in