Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk

Ook presenteert het bureau een nieuwe directie.
natwerk
De vijf aandeelhouders van Natwerk.
natwerk
De vijf aandeelhouders van Natwerk.

Het Amsterdamse reclamebureau Natwerk verwelkomt -naast directeur Reinier Steures- vier nieuwe partners: Coen Ruseler, Maaike van der Meer, Hanneke Rikveld en Jurgen Retra. Tot voor kort was Steures de enige aandeelhouder van het bureau.

Het ervaren viertal werkte eerder samen bij Guc Agency, dat in 2019 werd verkocht aan iO. Het afgelopen jaar waren de vier als interimmer bij Natwerk actief. Wat begon als tijdelijke versterking is uitgegroeid tot 'een match met ambitie', meldt Natwerk, dat recent nog z'n twintigjarig jubileum vierde.

Nieuwe directie

Tegelijkertijd presenteert het onafhankelijke reclamebureau een nieuwe directie, bestaande uit Reinier Steures, Coen Ruseler en Maaike van der Meer. Het managementteam wordt gevormd door Hanneke Rikveld, Jurgen Retra en creative directors Barend Stegeman en Wessel Beumer. Bij Natwerk zijn in totaal zo'n 35 mensen werkzaam.

Reinier Steures: 'Bij Natwerk geloven we dat echte creativiteit gedijt bij korte lijnen en een uitgesproken, eigen manier van werken. Met deze stap onderstrepen we onze toewijding aan zelfstandigheid en creativiteit. Met een team dat groter wordt, maar een bureau dat trouw blijft aan zijn eigen koers.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in