De vijf bouwstenen voor 'Samenwerken voor Duurzame Impact'
Een gids voor adverteerders en bureaus om samen te werken aan een duurzame toekomst. Nuttig initiatief of papieren tijger?
Duurzaamheid staat steeds hoger op de agenda van adverteerders en bureaus, maar hoe maak je hier concreet werk van? Om antwoord te geven op deze vraag lanceren BVA en Via vandaag de gids ‘Samenwerken voor duurzame impact’. Deze gids wil een praktisch stappenplan bieden om duurzaamheid te integreren in de samenwerking tussen adverteerders en bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidEen belangrijk intitiatief en allemaal hele goede ideeën. Maar in hoeverre garanderen deze stappen ook dat duurzaamheid vertaald wordt naar voor de klant relevante beloftes en waarde proposities? Want de realiteit van vandaag laat zien dat duurzaamheid pas succesvol wordt als het lucratief is voor zowel client, community én company. Zie ook ons boek Duurzame Verleiding. Ik help de leden van de BVA en VIA er graag verder mee. Stuur gerust een DM