Overslaan en naar de inhoud gaan

De vijf bouwstenen voor 'Samenwerken voor Duurzame Impact'

Een gids voor adverteerders en bureaus om samen te werken aan een duurzame toekomst. Nuttig initiatief of papieren tijger?
Duurzame impact
Duurzame impact

Duurzaamheid staat steeds hoger op de agenda van adverteerders en bureaus, maar hoe maak je hier concreet werk van? Om antwoord te geven op deze vraag lanceren BVA en Via vandaag de gids ‘Samenwerken voor duurzame impact’.  Deze gids wil een praktisch stappenplan bieden om duurzaamheid te integreren in de samenwerking tussen adverteerders en bureaus.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Ed Stibbe

Een belangrijk intitiatief en allemaal hele goede ideeën. Maar in hoeverre garanderen deze stappen ook dat duurzaamheid vertaald wordt naar voor de klant relevante beloftes en waarde proposities? Want de realiteit van vandaag laat zien dat duurzaamheid pas succesvol wordt als het lucratief is voor zowel client, community én company. Zie ook ons boek Duurzame Verleiding. Ik help de leden van de BVA en VIA er graag verder mee. Stuur gerust een DM

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in