Overslaan en naar de inhoud gaan

Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk'

Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Stefanie Sijtsma
Stefanie Sijtsma

Duurzaamheid is here to stay. Wat nu voelt als een verplichting – zoals CSRD-rapportages en kritische vragen van accountants – wordt straks een kernonderdeel van bedrijfsstrategieën. Maar waarom kiezen consumenten nog niet massaal voor duurzame opties? De wil is er, maar het gedrag blijft achter. Het antwoord ligt in verleiding. Precies waar marketeers in uitblinken: duurzaamheid aantrekkelijk, zichtbaar en menselijk maken. Geen eenvoudige opgave, maar wel een gouden kans.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in