Overslaan en naar de inhoud gaan

EssenceMediaCom wint mediapitch Odido

Het merk werkte de afgelopen jaren al met EssenceMediaCom en met dentsu, maar kiest nu voor één bureau.
Odido winkel
Een Odido-winkel
© Een Odido-winkel Afbeelding: Odido
Odido winkel
Een Odido-winkel
© Een Odido-winkel Afbeelding: Odido

Odido heeft EssenceMediacom na een pitch gekozen als partner voor de media-inzet. Het telecommerk nam daarmee afscheid van dentsu. De afgelopen vijf jaar werkte Odido met de combinatie dentsu/EssenceMediacom, waarbij dentsu verantwoordelijk was voor de inzet van digitale media en EssenceMediacom voor de offline media. 

related partner content for mobile comes here

Na een pitchtraject onder begeleiding van het marketingbureau 3MO koos Odido voor EssenceMediacom om ‘een volgende stap in het realiseren van een impactvolle en innovatieve mediastrategie’ te realiseren. De belangrijkste drijfveer voor de pitch was volgens Odido het realiseren van een geïntegreerde mediastrategie in het licht van stijgende mediakosten. Dit leidde tot een strategische keuze om naar een mediabureau te gaan. 

'Rol media steeds fundamenteler onderdeel'

CMO Leo Hensen van Odido: ‘De rol van media – zowel paid als non-paid – wordt een steeds fundamenteler onderdeel van ons businessmodel. We streven naar een nog diepere integratie van ons mediabureau binnen onze marketingorganisatie. Tijdens deze pitch heb ik de top van de Nederlandse mediasector aan het werk gezien, waarbij alle teams hun uiterste best hebben gedaan. EssenceMediacom heeft ons overtuigd met hun visie, innovatiekracht en vermogen om onze merken verder te laten groeien.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in