Overslaan en naar de inhoud gaan

DPG Media meet realtime impact CTV-reclame op streamingplatform VTM Go

CTV-campagnes nu rechtstreeks te meten op devices.
VTMGO
© VTM Go
VTMGO
© VTM Go

CTV-reclame op het Belgische streamingplatform VTM Go kan voortaan in realtime worden gemeten zonder traditionele onderzoekspanels. Eigenaar DPG Media en Brand Metrics spreken van een doorbraak. 

related partner content for mobile comes here

De frequentie en het tijdstip van blootstelling aan de campagne kan gemeten worden. Vervolgens stuurt de meettool een vraag naar het CTV-toestel van de gebruiker, die meteen kan reageren via de afstandsbediening.

Elke meting levert campagneresultaten op voor bekendheid, overweging, referentie en de intentie om actie te ondernemen.

VTM Go

'Rechtstreeks meten op devices'

Na de lancering met VTM Go gaat DPG Media de innovatie ook inzetten bij de andere merken in het portfolio, als eerste bij RTL Play. 

'Met meer dan veertigduizend gemeten campagnes heeft Brand Metrics de impact van digitale reclame op merken bewezen', zegt ceo Anders Lithner van Brand Metrics. 'Omroepen en media-eigenaren kunnen nu CTV-campagnes rechtstreeks meten op devices, een belangrijke stap naar een transparanter, toegankelijker ecosysteem.'

CDO Stefan Havik: 'Connected TV combineert de impact van televisie met de precisie van digitale reclame. Met dit product stelt DPG Media adverteerders en bureaus in staat om de impact van dit kanaal beter te begrijpen, voor meer verantwoordelijkheid op lange termijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in