KwikFit: het meest bekende en goed gewaardeerde garagemerk van Nederland
CMO Studio | Zijn er nog verbeterpunten? ‘We willen ons merk meer laden met de waarden ‘‘warm" en "vriendelijk" en "sympathiek".’
![Een vestiging van KwikFit](https://static.adformatie.nl/cropped/72e47ae5-5fec-5f59-b1fb-db5d65ae4c81/article/a8/72/a872b3e0-f809-4af6-b5b3-e6cb3e12c689/opening_image/opening_image_pro_hero/KwikFit_shutterstock_493632601.jpg)
Een vestiging van KwikFit
© Shutterstock
![Een vestiging van KwikFit](https://static.adformatie.nl/cropped/72e47ae5-5fec-5f59-b1fb-db5d65ae4c81/article/a8/72/a872b3e0-f809-4af6-b5b3-e6cb3e12c689/opening_image/opening_image_pro_hero/KwikFit_shutterstock_493632601.jpg)
Een vestiging van KwikFit
© Shutterstock
KwikFit is de meest bekende garageketen van Nederland. Acht op de tien Nederlanders noemen KwikFit spontaan. Dat blijkt uit consumentenonderzoek (N=500), dat werd uitgevoerd in een samenwerking tussen Adformatie en MSI-ACI naar aanleiding van het interview in het kader van CMO Studio met Arjan van der Meer, marketingdirecteur bij KwikFit. Van der Meer is in zijn nopjes met de onderzoeksresultaten: ‘We zijn blij met deze herkenning, al zien we bij jongere doelgroepen nog groeikansen. Onze recente TikTok-campagnes spelen hierop in.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid