Overslaan en naar de inhoud gaan

Craft beer-merk Lowlander: ‘Horeca laat miljoenen liggen zonder focus op alcoholvrij en -arm bier’

Lowlander focust vanaf 2025 volledig op 'no & low-bieren'.
Lowlander met nul procent alcohol
Lowlander met nul procent alcohol
Lowlander met nul procent alcohol
Lowlander met nul procent alcohol

Nederlandse horecaondernemers kunnen potentieel 437 miljoen euro extra omzet genereren met een beter aanbod van alcoholvrij en -arm bier. Dit beweren althans craft beer-merk Lowlander en marktonderzoeker Future of Food Institute (FoFI), die daar in gezamenlijkheid onderzoek naar deden. Dat onderzoek toont namelijk aan dat de vraag naar zogeheten ‘no & low’ bieren (horeca-slang voor 0.0 bieren en bieren met een laag alcoholpercentage), blijft groeien. ‘Vooral onder Gen Z en millennials.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in