Overslaan en naar de inhoud gaan

De smeerkaasrevolutie: Koninklijke Eru zet in op innovatie en erfgoed

Eru smeerkaas wil blijven innoveren om zowel jongere doelgroepen als traditionele fans naar het merk toe te krijgen.
Goudkuipje
Goudkuipje
Goudkuipje
Goudkuipje

Koninklijke Eru smeerkaas is al jarenlang een vaste waarde in Nederlandse huishoudens, met een geschiedenis die teruggaat tot de 19e eeuw. Maar hoe ziet de markt voor smeerkaas er vandaag de dag uit? En welke stappen zet Eru om relevant te blijven? En wat brengt het merk de recente overname door kaassmeltgigant St. Paul? Naar aanleiding van het 200-jarig bestaan van het merk spraken we met Audrey van Ham, de CMO (a.i.) van Koninklijke Eru over de unieke positie van het merk, de uitdagingen in de markt, en de ambitieuze plannen voor de toekomst.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in