Overslaan en naar de inhoud gaan

CMO Dijana Husedinovic: ‘We willen Auping relevant maken voor toekomstige generaties’

Hoe moet Koninklijke Auping na 136 jaar blijven groeien? Duurzaamheid, innovatie en een jongere doelgroep!
Zweven met Auping
Zweven met Auping
Zweven met Auping
Zweven met Auping

De hedendaagse realiteit van de beddenbranche is nogal… dynamisch. De sector is volop in beweging door toetreding van veel nieuwe merken, die veelal ook nog eens pure online players zijn. Wat moet je dan als degelijk Hollands kwaliteitsmerk? ‘Vechten voor hart en portemonnee!’, zegt Dijana Husedinovic, die als CMO een kleine twee jaar de scepter zwaait bij Koninklijke Auping, ‘we willen aan de top blijven, het merk relevant en vitaal in de markt blijven zetten. Niet alleen voor onze bestaande doelgroep, maar ook voor toekomstige generaties.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in