Overslaan en naar de inhoud gaan

Helft Nederlanders: ‘Past niet bij Albert Heijn om overgang bespreekbaar te maken’

Praten over de overgang zou beter passen bij een drogisterijketen, vindt een ruime meerderheid.
'Praten over de overgang zou beter passen bij een drogisterijketen'
'Praten over de overgang zou beter passen bij een drogisterijketen'
© Shutterstock
'Praten over de overgang zou beter passen bij een drogisterijketen'
'Praten over de overgang zou beter passen bij een drogisterijketen'
© Shutterstock

Begin november maakte Albert Heijn bekend zijn leefstijlplatform uit te breiden met een focus op de overgang. Dat is een onderwerp, zo stelde de supermarkt, dat voor veel vrouwen onbesproken blijft ondanks dat het hen vroeg of laat raakt. Toch vindt maar één op de tien Nederlanders dat het een supermarkt past om de overgang bij vrouwen bespreekbaar te maken. Bovendien zegt de helft van het Nederlands publiek het (helemaal) oneens te zijn met de stelling ‘Ik vind het positief dat een grote supermarktketen als Albert Heijn zich bezighoudt met het thema overgang.’ Dat blijkt uit consumentenonderzoek (N=500) dat in samenwerking met Adformatie werd uitgevoerd door MSI-ACI. Maar heeft deze uitkomst ook effect op de koopintentie (of boodschappen-intentie zo u wil), bij Albert Heijn?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in