Overslaan en naar de inhoud gaan

Marco Schuitmaker 'piekt op de piste' voor Scapino

Persuade tekende wederom voor concept en creatie.
scapino
De volkszanger schreef speciaal voor Scapino het nummer 'Pieken op de piste'.
scapino
De volkszanger schreef speciaal voor Scapino het nummer 'Pieken op de piste'.

Volkszanger Marco Schuitmaker is wederom het gezicht van de nieuwe crossmediale campagne van kledingwinkelketen Scapino. In de campagne 'Pieken op de piste' moet het eigen skikledingmerk Mountain Peak -met een vrolijke knipoog- onder de aandacht gebracht worden. 

related partner content for mobile comes here

Scapino: 'Door de stijgende prijzen dreigt de skivakantie steeds meer iets voor de happy few te worden. Met onze betaalbare skikleding hopen we skiën voor iedereen leuk te houden. Zodat ook jij kunt pieken op de piste'. 

Het thema van de campagne is ook meteen de titel van het nummer dat Marco Schuitmaker speciaal voor Scapino heeft gemaakt. Eerder was de volkszanger, bekend van de hit 'Engelbewaarder', in de campagne 'talentenjacht' van Scapino te zien. Beide campagnes komen uit de koker van Persuade, het vaste reclamebureau van de winkelketen.

Après-ski

Centraal in de campagne staat de videoclip, waarin de goedlachse zanger in een winters chalet een après-skifeestje bouwt - niet geheel toevallig gehuld in (gouden) skikleding van Scapino. 

De campagne (mediabureau: Abovo) wordt breed uitgerold: op televisie, social media, de winkelvloer en het YouTube-kanaal van zowel Scapino als Marco Schuitmaker.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in