Overslaan en naar de inhoud gaan

Save the Children kiest Somention

Gezien de gevoeligheid van het onderwerp is zorgvuldigheid geboden, aldus beide partijen.
somention
somention

Save the Children, de organisatie voor kinderrechten en humanitaire hulp, heeft voor social-bureau Somention gekozen als zijn 'online community-partner'. Het doel van de samenwerking is om de interactie op de social-kanalen van Save the Children 'zorgvuldig te behandelen', waarbij 'empathie en zorgvuldigheid' centraal staan. 

related partner content for mobile comes here

Gezien de gevoelige aard van onderwerpen als kinderrechten, humanitaire crises en noodhulp in conflictgebieden is het van belang dat de reacties op social media met precisie worden gemonitord, aldus beide partijen.

Sarah Clifton van Save the Children benadrukt het belang van de dialoog met het Nederlandse publiek en de politiek. 'Somention kan ons inzicht bieden buiten ons eigen kennisgebied - en dat kunnen we goed gebruiken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in