Overslaan en naar de inhoud gaan

Stefan Bothoff gaat Tosti Creative leiden

Oprichter Roby Hormis gaat zich oriënteren op 'nieuwe uitdagingen'.
tosti
De nieuwe baas van Tosti Creative.
tosti
De nieuwe baas van Tosti Creative.

Stefan Bothoff is aangesteld als de nieuwe managing director van het Amsterdamse reclamebureau Tosti Creative. Hij neemt het stokje over van medeoprichter Roby Hormis, die betrokken blijft als eigenaar en adviseur, maar zich ook gaat 'oriënteren op nieuwe uitdagingen'. 

related partner content for mobile comes here

Bothoff werkte de afgelopen twee jaar als business director bij Tosti Creative. In die jaren is de propositie van het bureau 'verder aangescherpt', maar veel gaat er niet veranderen, zegt Bothoff. 'Tosti werkt al tien jaar volgens het principe 'aandacht hoor je te verdienen en niet alleen in te kopen'. Dat zag je ook vorige week, toen we voor Vluchtelingenwerk Nederland het Hotel AZC openden en Nederland een kijkje gaven in de omstandigheden waarin vluchtelingen in Nederland verblijven.'

Loslaten

Roby Hormis over zijn besluit: 'Na tien avontuurlijke jaren voelt dit als het juiste moment om los te laten. Ik ben benieuwd wie ik vanaf nu zonder Tosti Creative ben en waar ik de komende jaren aan kan bijdragen. Ideeën zijn welkom.'

Het 'earned first'-bureau Tosti Creative werkt voor veelal maatschappelijk betrokken merken, zoals de NS, Gemeente Amsterdam en als benoemd Vluchtelingenwerk Nederland. Er werken zo’n tien mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in