Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander Volleman vertrekt bij TBWA en wordt partner van Hotel L'Amour

Hij werkte vijftien jaar als creatief directeur bij TBWA\Neboko.
hotel l'amour
Sander Volleman is de nieuwe creatief directeur en tevens partner van Hotel L'Amour.
hotel l'amour
Sander Volleman is de nieuwe creatief directeur en tevens partner van Hotel L'Amour.

Creatief directeur Sander Volleman trekt na een dienstverband van vijftien jaar bij TBWA\Neboko de deur achter zich dicht om aan de slag te gaan bij Hotel L'Amour. 

related partner content for mobile comes here

Hij wordt partner van het reclamebureau, samen met oprichters Peter van Rij, Martijn van Marle en Valérie Dekeuwer. Het viertal werkte in het verleden jarenlang samen bij TBWA\Neboko. Joris Gruiters, die recent overstapte van DDB Amsterdam, is de vijfde partner van Hotel L'Amour. 

Sander Volleman was bij TBWA\Neboko mede-eindverantwoordelijk voor campagnes van onder meer Albert Heijn, Toto, Gamma en Heineken. Of en door wie Volleman bij TBWA wordt vervangen, is niet bekend.

Prijzen

Het nog maar twee jaar oude Hotel L'Amour kan terugkijken op een betrekkelijk succesvol 2024, met gewonnen prijzen bij onder meer de Effie Awards en Gouden Loeki. In maart maakte medeoprichter Aad Kuijper bekend een stap terug te doen. Hij is wel nog altijd betrokken als strategisch en creatief adviseur bij het bureau, dat momenteel veertien werknemers telt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in