Megawatt ontwikkelt De Staatsloterij Gelukskraam
We are a creative powerhouse that crafts and delivers 360 campaigns, that leave a lasting imrint in the hearts and minds of audiences. We build, create, connent, elevate and adapt to make sure we infuse every brand with maximum of energy. We are Megwatt: We Supercharge Brands.
De Oudejaarstrekking van Nederlandse Loterij is een begrip op zich. Hoe breng je geluk naar heel Nederland, in plaats van alleen de groep van gelukkige winnaars op 1 januari? We tourden van 10 tot 15 december door het land met onze eigen Staatsloterij Gelukskraam. Hier konden de mensen een gratis Oranjebol voor zichzelf halen en kregen ze er 1 Oranjebol bij om deze met iemand te delen die wel een beetje geluk kon gebruiken. Daarnaast had Megawatt tien oliebollenkramen in de 5 grootste steden van Nederland geworven waarbij de speciale oliebollen verkocht werden voor het Kansfonds. De activatie werd versterkt door diverse Staatsloterij ambassadeurs als, Jetze Plat, Tess Wester en Pieter van den Hoogenband samen met influencers. Zij brachten een stukje extra geluk naar de straten van Nederland en ondersteunen initiatieven van Kansfonds om dak -en thuisloze mensen een beetje extra geluk te brengen.
Partners
TBWA/Neboko / overkoepelend concept
HOME / social content
FIRST / influencers
GroupM & DPG / mediapartners
We are a creative powerhouse that crafts and delivers 360 campaigns, that leave a lasting imrint in the hearts and minds of audiences. We build, create, connent, elevate and adapt to make sure we infuse every brand with maximum of energy. We are Megwatt: We Supercharge Brands.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid