Overslaan en naar de inhoud gaan

Megawatt en Eurojackpot creëren meerdere unieke festivalervaringen

Megawatt bracht Eurojackpot's campagne 'Winner Man' op Pinkpop en Bospop tot leven met niet één maar twee headliners!
Partner
Megawatt

We are a creative powerhouse that crafts and delivers 360 campaigns, that leave a lasting imrint in the hearts and minds of audiences. We build, create, connent, elevate and adapt to make sure we infuse every brand with maximum of energy. We are Megwatt: We Supercharge Brands.

The Winner Club
The Winner Club
The Winner Club
The Winner Club

De activaties volgen kort na de lancering van Eurojackpot's nieuwe ‘Winner Man’-campagne en richten zich op het verhogen van de festivalervaring voor bezoekers van de iconische muziekfestivals Pinkpop en Bospop.  

‘’Be a Winner Man’’ is een verfrissende kijk op rijkdom. De hoofdpersoon, die levensvreugde en zelfvertrouwen uitstraalt, inspireert om met een winnaarsmentaliteit door het leven te gaan, ongeacht het winnen van de jackpot.  

Dit motto brengt Megawatt tot leven met de ‘Winner Cam’, waarbij het 360° activatiebureau verantwoordelijk was voor de creatie, productie, uitvoering en regie. De wereldwijd bekende stadioncamera gaat op zoek naar mensen in het publiek die alles uit het leven halen: échte winnaars. Zij krijgen een moment of fame op de grote schermen naast de mainstage. Voor de pre-fase social campagne heeft Megawatt de Winner Cam AR-filter bedacht, die ontwikkeld is in samenwerking met Mindshare en Studio M.  

In de ‘Winner Club’ konden festivalgangers zich uitleven tijdens een unieke silent disco loterij waarbij twee keer per uur er een aftelmoment plaatsvond. Tijdens dit moment werd onthuld welke koptelefoon een winnend nummer had, en wie er met prijzen als festivalmunten, merchandise of zelfs tickets voor een van de twee festivals voor volgend jaar vandoor ging. Met Katja Schuurman, Ruben van der Meer en Willie Wartaal als special guests werd er volop gedanst, gezongen en genoten.

The Winner Club
The Winner Club
The Winner Cam
The Winner Cam

Teamwork voor een unieke merkervaring 
Megawatt is al meer dan twee jaar vaste partner van alle Nederlandse Loterij merken als het gaat om 360° merkactivaties die de consument in het hart raken en een blijvende indruk achterlaten. Het Winner Cam concept van Eurojackpot is bedacht door TBWA\NEBOKO.

Samenwerkingen binnen deze campagne 
Opdrachtgever: Nederlandse loterij – Eurojackpot 
Credits voor winner cam concept naar: TBWA/Neboko 
Events: Mojo: - Pinkpop & Bospop 
Influencer marketing/content: Sir Render  
Mediahuis & AR Filter: Mindshare & Studio M 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Megawatt

We are a creative powerhouse that crafts and delivers 360 campaigns, that leave a lasting imrint in the hearts and minds of audiences. We build, create, connent, elevate and adapt to make sure we infuse every brand with maximum of energy. We are Megwatt: We Supercharge Brands.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in