Overslaan en naar de inhoud gaan

John Meulemans wordt partner bij Hibou Contenture

Hij richtte verschillende bureaus op en adviseerde de laatste jaren merken als BMW, Unicef en ABN-Amro.
John Meulemans
John Meulemans
© Foto: Karen Steenwinkel
John Meulemans
John Meulemans
© Foto: Karen Steenwinkel

John Meulemans sluit zich aan als partner bij de groep Hibou Contenture. Het bedrijf wil met zijn komst groeien in de wereld van sociale media, influencers en artificiële intelligentie (AI). Meulemans heeft hier veel ervaring mee. Hij richtte de social- en influencermarketing bureaus Urbanology en 3sixtyfive op - die laatste werd geïntegreerd in Endeavour. 

related partner content for mobile comes here

Na afronding van dat laatste project is Meulemans merken gaan adviseren. Dat deed hij onder meer bij Unicef, BMW, ABN-Amro en Danone. Ook is hij docent bij Beeckestijn Business School. 

Nieuwe propositie

Hibou Contenture zegt met Meulemans te willen bouwen aan een nieuwe propositie rondom 'innovatieve storytelling'. Matthijs Rutten, eigenaar van Hibou Contenture, legt hierover uit: 'Met de expertise van John kunnen we verder bouwen aan onze propositie voor social, influencer marketing en AI – zelfs digital humans. De eerste gesprekken in de markt zijn veelbelovend en tonen aan dat we samen klaar zijn voor deze volgende fase'.

Meulemans over de volgende stap in zijn carrière: 'Ik zoek altijd naar nieuwe manieren om verhalen te vertellen. De innovatieve en data-driven aanpak bij deze bureaus sluit naadloos aan bij mijn visie op de markt voor social en influencer marketing'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in