Overslaan en naar de inhoud gaan

AI te langzaam omarmen is de snelste weg om achterop te raken, stelt Dept

Experts van Dept voorzien 5 trends rondom AI in 2025.
AI omarmen shutterstock
© Afbeelding: Shutterstock
AI omarmen shutterstock
© Afbeelding: Shutterstock

Nadat 2024 hét jaar was waarin veel organisaties 'iets' met AI zijn gaan doen, belooft 2025 het jaar te worden waarin organisaties serieus werk kunnen maken van AI. Niet alleen om sneller of efficiënter te werken, maar ook om zich aan te passen aan veranderend online zoekgedrag door consumenten. Want komen die straks nog op je website of weet een AI-zoekmachine alle antwoorden te geven? Job Deibel, director Data & AI bij Dept, doet vijf voorspellingen op een evenement voor klanten, relaties en media.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in