Overslaan en naar de inhoud gaan

VR-ervaring van Etos moet kerststress als sneeuw voor de zon laten verdwijnen

Klanten van geselecteerde Etos-winkels kunnen de VR-bril opzetten voor advies rondom cadeaus en hoe je jezelf niet voorbij loopt.
Etos en Gospooky VR-ervaring kerst
© Afbeelding: aangeleverd
Etos en Gospooky VR-ervaring kerst
© Afbeelding: aangeleverd

Drogisterijketen Etos lanceert een fysieke klantervaring in een drietal winkels. Klanten kunnen in die winkels een Virtual Reality-bril (VR-bril) opzetten om door een virtuele Etos-medewerker begeleid te worden bij het vinden van leuke cadeaus voor de feestdagen. Minstens zo belangrijk zijn tips om jezelf in deze drukke periode niet voorbij te lopen, stelt Etos. 

related partner content for mobile comes here

Etos-medewerker krijgt virtuele versie

De VR-activatie is bedacht en ontwikkeld door het Nederlandse bureau Gospooky, dat ook verantwoordelijk is voor de socialcampagne van Etos. Zo zijn op sociale media de afgelopen tijd teasers geplaatst voor de VR-activatie en verschijnen er in december twee video's per week van influencers om aandacht te blijven vragen voor de VR-ervaring.

De campagne bevat wat opvallende elementen. Zo is de virtuele Etos-medewerker in de VR-ervaring geen fictief personage, maar een digitale versie van Etos-medewerkster Jeanet Rook. Zij plaatst al langer persoonlijke video's op internet en is daar inmiddels aardig bekend door geworden, stelt Gospooky. In deze activatie mag zij de klant met de VR-bril op de neus tips geven hoe je in de drukke decembermaand ook goed voor jezelf zorgt, om te voorkomen dat je straks uitgeblust aan het derde (of alweer vierde?) kerstdiner zit.

De VR-experience was eerder te proberen in Etos-winkels in Amsterdam, Rosmalen en Nieuwegein - Etos rouleert. Hieronder één van de TikTok-video's van influencers in het kader van de activatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in