Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook Lies wil liefde in kerstcommercial van Kruidvat

De volledige versie is nu te bekijken.
lies
Post verkeerd bezorgd?
lies
Post verkeerd bezorgd?

De kerstcommercial van Kruidvat draait -net als vorig jaar- om het thema 'Iedereen verdient een mooie kerst'. In de hoofdrol zien we het vertrouwde gezicht van single mom Lies, daarnaast maken we kennis met hondje Costa en een nieuwe buurman die behoorlijk bij Lies in de smaak valt...

related partner content for mobile comes here

Waar Kruidvat woensdag nog een teaser naar buiten bracht, is de kerstcommercial nu volledig (zie onder) te bekijken.

Waar in 2022 de kinderboerderijdieren een mooie kerst kregen en in 2023 gezinnen in armoede werden gesteund met onder meer een kerstsingle, staat dit jaar Lies in de schijnwerpers, want ook zij verdient een mooie kerst, zo laat Kruidvat weten. Na vier jaar op de Nederlandse televisie erkent ze, hangend op de bank met haar hondje Costa, wel een beetje behoefte aan love te hebben. Costa grijpt zijn rol als matchmaker en zet zijn de plan in gang. Lies heeft niets in de gaten, tot een toevallige ontmoeting bij (natuurlijk) Kruidvat, die leidt tot een date met de nieuwe buurman in kwestie. 

Kruidvatprijsje

Brenda Smith, marketingdirecteur Kruidvat: 'We willen gezond, mooi en goed voelen voor iedereen bereikbaar maken. Tijdens de feestdagen betekent dit dat iedereen een mooie kerst verdient. Dat brengen we tot leven in de kerstcampagne op twee niveaus: met de merkbelofte 'iedereen verdient een mooie kerst' en daarnaast laten we met de beste deals in onze touchpoints zien dat de feestdagen betaalbaar en toegankelijk kunnen zijn. Voor een Kruidvatprijsje haal je bij ons het meest uit elke euro, en kun je deze kerst op alle fronten uitpakken.'

De campagne (productie: Annomann) is ontwikkeld door DDB Amsterdam en wordt vanaf 6 december breed uitgerold: op televisie, via online video en social media, POS, huis-aan-huisfolders en via influencers. Ook is hondje Costa veelvuldig te zien in de vernieuwde Kruidvat-app. 

Credits:
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Amsterdam & DDB Retail
Productiehuis: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokkee
Concept: DDB Amsterdam
Offline edit: Bellamy edit studio
Online/grading: Crabsalad
Online/VFX: The Compound
Geluid: Earforce
Muziek: via Massive Music
Aretha Franklin under the mistletoe
Film muziek: Extreme music
Influencer Marketing: We Are First
Media: EssenceMediacom
PR: ACE | Glasnost
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in