Overslaan en naar de inhoud gaan

Wil je weten wat de AI & digital marketing trends zijn van 2025?

Wat staat ons te wachten op het gebied van AI en digital marketing? Bart Meerdink vertelt je er alles over op woensdag 15 januari.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

AI & Digital Marketing Trends Beeckestijn Business School
AI & Digital Marketing Trends Beeckestijn Business School

Ontdek de digitale toekomst

Tijdens het gratis online event op 15 januari van Beeckestijn Business School neemt Bart Meerdink je in één ochtend mee in de belangrijkste trends en inzichten voor het komende jaar. 

De digitale wereld verandert in een razend tempo. Grote techbedrijven bouwen aan geavanceerde AI-ecosystemen die bestaan uit datacenters, chips, foundation models en nieuwe toepassingen. Dit heeft niet alleen impact op industrieën, maar verandert ook de manier waarop consumenten omgaan met technologie. 

AI heeft inmiddels een vaste waarde binnen marketing. In 2025 zullen we steeds vaker zien dat bedrijven AI structureel integreren in hun processen, in plaats van het incidenteel in te zetten. Maar er is meer. Het zoekgedrag van consumenten verandert snel en vraagt om vernieuwende strategieën. Hoe blijf je als merk relevant te midden van een overvolle sociale mediawereld? En welke vaardigheden zijn nodig om als professional en organisatie mee te bewegen met deze ontwikkelingen? 

Bart Meerdink bespreekt de belangrijkste inzichten uit het AI & Digital Marketing Trendrapport 2025. Dit rapport is gebaseerd op meer dan 100 analyses van digitale strategieën, internationale onderzoeken, praktijkvoorbeelden en interviews met marktleiders zoals Monkeys & Bananas en DPG. Bart laat zien hoe jouw organisatie kan inspelen op deze trends.

Praktische inspiratie: Best practices

Tijdens het event delen drie alumni van Beeckestijn hun meest succesvolle digital marketingcases. Zij tonen hoe een goed doordachte strategie kan bijdragen aan het succes van een organisatie. Een deskundige jury kiest de winnaar van de titel Digital Marketing Professional 2024, op basis van relevantie, creativiteit en impact. De genomineerden worden binnenkort bekendgemaakt. 

Over Bart Meerdink

Als managing partner en kerndocent bij Beeckestijn Business School is Bart Meerdink een expert op het gebied van digitale strategie. Hij begeleidt bedrijven en deelnemers in het ontwikkelen van effectieve digitale strategieën, zowel via open opleidingen als incompany-trajecten.

Praktische informatie

  • Dit online event is van 09:30 tot 11:30 uur en te volgen via een live-stream 
  • Voorafgaand aan het event ontvang je een mail met meer informatie 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in