Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe zorg je voor klantbehoud en wat is de waarde van klantverlies?

Welke inzichten kunnen vertrekkende klanten bieden? Ontdek het tijdens een online gratis clinic van Beeckestijn Business School.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Afbeelding van mensen die samen aan het brainstormen zijn
Afbeelding van mensen die samen aan het brainstormen zijn

Klantverlies vormt een van de grootste uitdagingen voor organisaties, maar vertrekkende klanten kunnen ook waardevolle inzichten opleveren. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je hoe je klanten kan behouden door te begrijpen waarom klanten vertrekken en leer je hoe je de waarde kan herkennen van vertrekkende klanten. Berith gaat in op de belangrijkste factoren van klantretentie en laat zien hoe organisaties met strategische data-analyse hun klantrelaties kunnen verbeteren en churn kunnen verkleinen.

Berith geeft inspirerende voorbeelden en praktische tips om klantverlies te voorspellen en voorkomen. Met behulp van polls en interactieve oefeningen wordt duidelijk waar jouw organisatie staat op het gebied van klantverliespreventie en hoe je dit kunt optimaliseren 

Wat kun je verwachten? 

  • Inzichten uit vertrekkende klanten: wat leer je hiervan? 
  • Strategische aanpak voor het voorkomen van klantverlies 
  • Praktische voorbeelden van succesvolle retentieprogramma’s 

Over de spreker

Berith Spoelstra is een ervaren expert op het gebied van klantbehoud en retentie. Met een carrière bij bedrijven als Essent, E.ON en VodafoneZiggo heeft zij bewezen resultaten behaald in het verminderen van churn en het opzetten van succesvolle retentieprogramma’s. Haar motto is: "Retentie is een bedrijfsstrategie." Daarnaast is Berith auteur van het boek Draaideurklanten. 

Praktische informatie

  • De clinic is online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in