Overslaan en naar de inhoud gaan

Aan de slag met je eigen customer journey map

Hoe creëer je een memorabele klantbeleving? In de training Customer Journey Mapping ga je aan de slag met je eigen Customer Journey Map.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

College bij Beeckestijn
© College volgen bij Beeckestijn
College bij Beeckestijn
© College volgen bij Beeckestijn

Customer experience is hot. Maar waar zit je klant eigenlijk op te wachten? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen.

In de 1-daagse training Customer Journey Mapping bij Beeckestijn Business School ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.

Je leert in één dag

- De laatste trends op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten
- De klantbeleving op de verschillende touchpoints inzichtelijk te maken
- De ideale customer journey te schetsen en de klantbeleving te optimaliseren
- Hoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante en geschikte momenten
- Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant
- De on- en offline touchpoints van jouw klanten en (klant)processen binnen jouw organisatie in kaart te brengen

Bekijk hier de onderwerpen die aan bod komen »

Vooropleiding & ervaring

Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds enige kennis hebt van online customer journeys. 

Twijfel je over welke training het best aansluit bij jouw ervaring en wensen?

Neem contact op voor vrijblijvend studieadvies via chat, info@beeckestijn.org of telefonisch 088 -147 41 00.

Meer informatie

Ben je benieuwd of de training Customer Journey Mapping iets voor jou is? Lees meer informatie op onze website.

Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in