Overslaan en naar de inhoud gaan

Clinic: Online personalisatie in de praktijk

Wil jij leren hoe je online personalisatie kan inzetten om je conversie structureel te verhogen? Kom naar de clinic!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic: Online personalisatie in de praktijk
Clinic: Online personalisatie in de praktijk

Online personalisatie is dé volgende stap voor marketeers en ondernemers die meer uit hun (mobiele) website willen halen. De techniek is er klaar voor om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon te communiceren, maar waar en hoe begin je? Kom naar de clinic op 17 mei van Martin Kranenburg bij Beeckestijn Business School, laat je inspireren en leer hoe je online personalisatie kan inzetten om je conversie structureel te verhogen!

Wat kan je verwachten?

In deze clinic geeft Martin een vervolg aan de clinic van vorige zomer “Online personalisatie, hoe pak je het aan”. Daarbij presenteren Wieger Waardenburg (Bureau Fris Online, B2B) en Arjan van Hartesveldt (TMG, B2C) allebei een case waarbij online personalisatie in de praktijk succesvol is toegepast.

Over de sprekers

Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten en docent bij Beeckestijn. Hij helpt graag anderen ondernemers en marketeers om van zoekers boekers te maken. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van websites. Martin heeft aan de wieg gestaan van bekende Nederlandse reiswebsites zoals D-reizen en Micazu. Martin is een gepassioneerd spreker, docent en expert op het gebied van usability, conversie en neuromarketing. Martin is de schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden ‘, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence ‘.

Wieger Waardenburg is een enthousiaste online marketeer met 15 jaar ervaring. Met zijn internetbureau Fris Online helpt hij met name MKB bedrijven die in B2B markten actief zijn om meer online rendement te halen. Door te denken (strategie) en te doen (websites, online marketing en… website personalisatie). Tijdens de presentatie neemt Wieger je mee in de wereld van personalisatie van websites binnen B2B omgevingen. Hij verwent je met termen als first-view personalisatie, personalisatie op organisatie-eigenschappen en website personalisatie binnen de fase van de customer journey. Naast het benoemen van een aantal mogelijkheden, deelt Wieger ook zijn ideeën over hoe je dat in de praktijk kunt doen!

Arjan van Hartesveldt is Marketing Manager bij Groupdeal (onderdeel van de Telegraaf Media Group (TMG)). Hij vertelt over online personalisatie in B2C.

Aanmelden

Kom op vrijdag 17 mei 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09.30 – 11.30u bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09.10 uur. Deelname is gratis.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in