Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontdek de 7 magische woorden voor marcom- professionals

Welke 7 woorden heb jij nodig als marcom-professional om taal krachtig neer te zetten?
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Beeckestijn business school fotografie
Beeckestijn business school fotografie

Hoe gebruik jij de kracht van taal om mensen te inspireren en in beweging te brengen? Wist je dat je jouw impact kunt vergroten door slechts één letter toe te voegen aan je verhaal? Stel je voor wat je kunt bereiken met zeven magische woorden. Tijdens deze clinic onthult taal- en beïnvloedingsspecialist Nicol Tadema verschillende magische woorden. Ze zal ook de overtuigingsprincipes en beïnvloedingstechnieken achter deze woorden uitleggen. Na deze clinic van Beeckestijn Business School zal je taalgebruik nooit meer hetzelfde zijn. Dat beloven we!

Dit kun je verwachten tijdens de clinic

Tijdens de clinic deelt Nicol waardevolle kennis en praktische tips om je doelgroep te betoveren, beïnvloeden en activeren. Ze onthult onder andere:

  • Hoe het woord ‘maar’ zowel een voor- als nadeel kan zijn.
  • Waarom het vaak beter is om ‘omdat’ te gebruiken in plaats van ‘want’.
  • Welke korte zin je kans op succes verviervoudigt.
  • Welke ene letter zorgt voor een 35% hogere conversie.

De kennis die je tijdens de clinic opdoet, kun je toepassen in allerlei vormen van overtuigende communicatie. Of het nu gaat om het overtuigen van een lezer, het beïnvloeden van een gesprekspartner, het aanzetten van collega's tot actie, het behalen van meer goedkeuringen voor offertes, of het verhogen van de verkoop van producten en diensten.

Over de spreker

Nicol Tadema schrijft, traint en spreekt over resultaten behalen door slim te communiceren. Haar bijnaam? De woordgoochelaar. Die bijnaam kreeg ze na het schrijven van haar vierde boek; ‘De 7 magische woorden’. Met meer dan 20 jaar ervaring in marketing en neurocopywriting weet ze als geen ander hoe je jouw resultaten kan beïnvloeden met taal. Deze kennis zette ze eerder om naar effectieve adviezen voor organisaties zoals Schiphol Group en Rijksmuseum. Ook is Nicol Cialdini Certified Coach en Ethical Influence Practitioner.

Praktische informatie voor de clinic

  • De sessie vindt plaats op woensdag 5 juni en duurt van 14:00 tot 15:30 uur
  • De sessie van Beeckestijn Business School is online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in