Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis clinic: How to link your purpose to your content

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic "how to link your purpose to your content' op 4 april in Leusden.
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Content strategie

Hoe vertel je je verhaal, show je je trots en passie als merk en ben je ook nog relevant voor je doelgroep? Voorheen was dit vooral het offline territorium van PR en het online stuk voor marketing. Anno 2018 gaat het om hun combinatie, aangevuld met het luisterende oor van Customer Care en de werving van talent vanuit HR. De een kan niet zonder de ander, dus waarom niet elkaar versterken, helpen en zo meer efficiëntie uit je budgetten halen terwijl je ondertussen bouwt en onderhoudt aan je reputatie met je klant, fan en volger als uitgangspunt. Je gaat als het ware je eigen ‘digitale dagelijkse krant’ uitgeven. 



Kortom 'How to think like a publisher' als een merk om je purpose naar voren te brengen. Wat is het, waarom is dit belangrijk en hoe te doen?
De onderdelen die bij de Content Strategy aan bod komen:


De onderdelen die bij de Content Strategy aan bod komen:

De onderdelen die bij de Content Strategy aan bod komen:

  • Hoe zet je de integratie van PR, Marketing, Sales en Customer Care op, omgaan met stakeholder management, wat is een content-ecosystem en de social distributie. 
  • Waarom werkt indeling op thema's met owners goed, inclusief voorbeelden van Editorial Board en Content Calendar 
  • Wat is een brand persona en welke toegevoegde waarde heeft deze
  • Last but not least, Crisis Communicatie ‘What to do if the shit hits the fan...’ hoe ga je hiermee om en gebruik je je reputatie in de ‘verdediging’

Wat kun je verwachten tijdens deze clinic?

In twee uur neemt Fleur je mee door de basics, in vogelvlucht door de theorie geïllustreerd met voorbeelden uit de praktijk en cases. Aangevuld met handige tips en tricks, een flinke dosis inspiratie en een overzicht van haar bronnen, go-to blogs, influencers en boeken.

Voor wie is deze clinic bedoeld?

Deze clinic is bedoeld voor pr managers, corporate communicatie professionals, communicatie adviseurs/managers, brand managers/merkmanagers.

Door wie wordt deze clinic gegeven?

Fleur Willemijn van Beinum is Content Director ai. ze is ook keynote speaker, docente, mentor en soon-to-be-book-publisher. Met een sterke getting-things-done mentaliteit, meer dan 18 jaar ervaring bij nationale en internationale topmerken en organisaties zoals FrieslandCampina, KLM, ABN AMRO, eBay & Delta Loyd is haar eigen ‘purpose’ om jou te helpen naar 2020 en daar voorbij. Vragen die ze daarbij stelt zijn: ‘Waarom doe je wat je doet? Wat is je purpose? Wat motiveert je om echte dag je bed uit te komen? Hoe link je dat naar je content? En hoe breng je dit verhaal dan naar je klant, fan en volger?’

Aanmelden

Kom op woensdag 4 april 2018 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur.

Meld je gratis aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in