Overslaan en naar de inhoud gaan

'Telefoon-kaars' van Bolsius moet schermtijd terugdringen

De kaars brandt 16 uur en 45 minuten, precies de tijd die de gemiddelde Nederlander wekelijks op zijn telefoon doorbrengt.
fitzroy
Het idee komt uit de koker van Fitzroy.
fitzroy
Het idee komt uit de koker van Fitzroy.

Bolsius, producent van kaarsen, heeft vlak voor de laatste dag van het jaar een opvallende actie gelanceerd. Het gaat om verschillende kleuren kaarsen in de vorm van een mobiele telefoon. Het idee komt uit de koker van reclamebureau Fitzroy.

related partner content for mobile comes here

De kaarsen branden 16 uur en 45 minuten, precies de tijd die de gemiddelde Nederlander volgens Bolsius wekelijks op zijn telefoon doorbrengt. En dat is veel te lang, als je het Bolsius vraagt. 

Bamboebox

De kaarsen worden samen met een 'duurzame bamboebox’ geleverd. 'Het werkt als volgt: haal de kaars uit het doosje dat signalen van buiten blokkeert. Leg je telefoon erin, zodat je even niet bereikbaar bent en geniet deze kerstvakantie eens van een avond in een ander licht', zegt Mischa Schreuder van Fitzroy. 

De campagne NoPhone Light moet zodoende 'digitale rust' (en de kaarsverkoop) bevorderen en wordt op de eigen online kanalen van Bolsius uitgerold. Het betreft het vervolg op de 'Ander licht'-campagne van Bolsius, die eerder op televisie te zien was. Voor de nieuwste campagne werkte Fitzroy samen met Monomore Studio en NoPhone

bolsius
De bamboebox van Bolsius.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in