Overslaan en naar de inhoud gaan

Iedereen is een belegger in nieuwe Flatex/Degiro-campagne

Flatex/Degiro en Indie Amsterdam bundelen krachten voor Europese campagne.
Degiro
Degiro

Flatex/Degiro wil groeien in Europa en mensen enthousiast maken zelf te beleggen. Met de beste tools op het meest gebruiksvriendelijke platform, voor een lage prijs, zoals de financiële dienstverlener claimt, moet dat zeker lukken. 

related partner content for mobile comes here

De campagne heeft de missie om de wereld van beleggen te ontdoen van alle mythes en exclusiviteit, open en eerlijk. Zo wordt bijvoorbeeld de disclaimer 'Met beleggen kun je je inleg verliezen', niet weggemoffeld.

De campagne wordt uitgerold via de socials, tv, radio en online en gaat eind december van start in Nederland, Frankrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland (DeGiro), Duitsland en Oostenrijk (Flatex).  

Credits:
Bureau: Indie Amsterdam
Regie/fotografie: Yani
Edit: Chee-Han Wong
AI: Yori van Gerwen / Indie Amsterdam
Inline: Berend van Eerde
Sound film: Levalo (Jacco Lenstra)
Sound radio: Public audio (Rens van der Pluijm)
DeGiro:
Giscard Monod 
Thijn Hoetjes
Erin O’Leary
Flatex:
Giscard Monod
Maren Michel
Andreas Schulz

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in