Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat zet eigen merk in de spotlights met nieuwe campagne

Dankzij AI zien we Lies terug in al haar levensfasen.
Kruidvat
Kruidvat

Kruidvat trapt op 30 december zijn nieuwe campagne af waarin de eigenmerkproducten drie weken lang centraal staan. De boodschap is dat winkelen bij Kruidvat nog steeds een meevaller is. Vooral met de producten van Kruidvat Merk. De campagne laat in vogelvlucht zien hoe Lies altijd kan blijven rekenen op de eigenmerkproducten van Kruidvat. In de commercial is Lies verjongd met behulp van AI. De campagne is ontwikkeld door DDB Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

'Na een voor velen kostbare decembermaand, is dit het juiste moment om onze eigen-merkproducten onder de aandacht te brengen bij onze klanten’, vertelt Brenda Smith marketing- en customer experience van Kruidvat. 'Kruidvat blijft de winkel waar je niet hoeft te schrikken als je afrekent, en helemaal niet als je kiest voor Kruidvat Merk.'

A-ha’s Take On Me maakt herbeleving compleet

In de commercial zien we verschillende herkenbare momenten uit het leven van Lies: van haar eerste onhandige kusmoment, de drukte van een studentenhuis met haar eigen producten in een gedeelde badkamer, de stress van haar eerste baan waarin deodorant haar beste vriend is, de periode van haar zwangerschap en geboorte van haar dochter tot aan het moment dat ze maandverband voor haar dochter koopt. Tijdens al deze momenten stond het grote assortiment van Kruidvat eigenmerkproducten voor haar klaar. Het nummer Take On Me van a-ha neemt je mee naar de jonge jaren van Lies en maakt de herbeleving voor Lies en de kijker compleet.

Commercial met AI

'Het gebruik van AI biedt ons nieuwe mogelijkheden in creativiteit om het Kruidvat verhaal nog mooier en geloofwaardiger te brengen. Dankzij AI konden we Lies verjongen en haar op een natuurlijke wijze laten terugblikken op haar leven. AI is natuurlijk nooit het idee zelf, maar wel de tool die creatieve uitingen mogelijk maakt. Dit voegt een mooie verrijking toe aan onze succesvolle Kruidvat- campagne', aldus Pol Hoenderboom van DDB Amsterdam.

Credits

Adverteerder: Kruidvat (AS Watson Benelux)
Strategie en concept: DDB Amsterdam en DDB Retail
Productiemaatschappij: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokkeé
Offline edit: Marc Bechtold
Grading: Crabsalad
VFX/AI: Ambassadors
Geluid: Earforce
Muziek: via MassiveMusic
Media: EssenceMediacom
PR: ACE | Glasnost

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in