Overslaan en naar de inhoud gaan

Platform Innovatie in Marketing (Pim) zoekt twee nieuwe bestuursleden

De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond én een jong bestuurslid.
Search
Search
© Shutterstock
Search
Search
© Shutterstock

Platform Innovatie in Marketing (Pim), de Nederlandse marketingcommunity, is op zoek naar twee ambitieuze bestuursleden. Ter gelegenheid van het 40-jarig jubileum wil Pim verder bouwen aan haar missie: marketing innoveren voor betekenisvolle impact. 

related partner content for mobile comes here

De organisatie zoekt een penningmeester met een marketingachtergrond en affiniteit met financieel management, én een jong bestuurslid dat vernieuwende initiatieven zoals Pim Young helpt versterken.

Betekenisvolle verandering

Pim biedt marketeers een podium voor kennisdeling, netwerk en innovatie. Met jaarlijkse evenementen en praktijkvoorbeelden inspireert het platform marketeers om impactmakers te worden en betekenisvolle verandering te creëren binnen organisaties en de maatschappij. 

Meer informatie over de vacatures op de website van Pim.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in