Premium Purpose Marketing / JANUARY 14, 2025 12:11 Stefanie Sijtsma (Hartman): 'Maak duurzaamheid concreet en verleidelijk' Sijtsma ziet consumenten nog niet en masse kiezen voor duurzame opties omdat ze nog niet genoeg worden verleid.
Campagnes / DECEMBER 17, 2024 11:06 Zo vinden kerstcommercials de weg naar jouw hart (en hoofd) HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Bureaus / DECEMBER 3, 2024 09:00 In memoriam Dennis Hamakers: strateeg met groot hart voor iedereen Dennis Hamakers, strategy director bij Cheil Benelux, is op 23 november overleden. Hij werd 34 jaar.
Purpose Marketing / NOVEMBER 28, 2024 13:27 In een wereld die onder druk staat, is het voor merken belangrijker dan ooit het juiste te doen Wat doe je als purpose plaatsmaakt voor KPI’s? Volgens Lucas Nutbey is het tijd voor merken om hun ethisch kompas af te stoffen.
Campagnes / NOVEMBER 19, 2024 10:03 Van een briljante 'whodunnit' tot zingende ovenwanten: dit zijn de beste (en slechtste) kerstcommercials van 2024 It's that time of the year again... Patrick Severein legt 56 (!) Britse kerstcommercials langs de meetlat.
Campagnes / NOVEMBER 12, 2024 14:19 Marktplaats overtuigt ouders met sterk staaltje psychologie HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Campagnes / NOVEMBER 5, 2024 12:03 Boomerang FT. Opinion kijkt naar: campagnes met compassie In deze zevende FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op de compassiecampagnes van Rabobank en Kruidvat.
Premium Gedragsverandering / OCTOBER 29, 2024 11:42 Marketeers zijn de meest schadelijke beroepsgroep voor de maatschappij Snellenberg stelt dat een goede marketeer dingen, producten, diensten en opvattingen groot maakt. Welke, dat bepaal je zelf.
Premium Gedragsverandering / OCTOBER 23, 2024 16:38 Zo snel mogelijk een assessment voor pluche-plakkers met oogkleppen Gebrek aan leiderschap heeft volgens Hofkes alles te maken met blinde vlekken, denkfouten en groepsdenken binnen de toon aan de top.
Gedragsverandering / OCTOBER 7, 2024 10:00 ABN Amro brengt de bittere realiteit van de woningmarkt slim in beeld HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.