Overslaan en naar de inhoud gaan

Dekker (ex-Code d’Azur), Nooitgedagt (ex-Coolblue) en Maessen (ex-ING) starten New Era Consultancy

Het drietal vindt dat de meeste customer journey’s wel erg op elkaar lijken. ‘Je moet merk en CX met elkaar verenigen.’
New Era Consultancy
New Era Consultancy
New Era Consultancy
New Era Consultancy

Alewijn Dekker (voorheen managing director bij bekende bureaus als Code d’Azur, J.Walter Thompson en Duval Guillaume, links op de foto), Eva Nooitgedagt (ex-brand director bij Coolblue) en Rogier Maessen (ex-cx-specialist bij ING) starten adviesbureau New Era Consultancy.

related partner content for mobile comes here

Het drietal stelt vast dat organisaties en merken het belang van branding uit het oog verloren zijn en dat het leeuwendeel dezelfde customer journey’s optimaliseert. New Era Consultancy: ‘Met dezelfde specialisten, op basis van dezelfde data. Hierdoor ervaren klanten geen verschil meer.’ Het nieuwe bureau denkt hier verandering in te kunnen brengen door merk en customer experience met elkaar te verenigen. Dekker: ‘Het bieden van een unieke, branded customer experience is de enige manier om je als bedrijf echt te onderscheiden.’ Het ultieme voorbeeld? ‘Coolblue.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in