Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelfstroom kiest Mediatic om naamsbekendheid en autoriteit te vergroten

Bureau gaat het bedrijf adviseren en bijstaan in pr.
Zonnepanelen
© Jeremy Zero, Unsplash
Zonnepanelen
© Jeremy Zero, Unsplash

Zelfstroom, het energiebedrijf dat zonnepanelen bereikbaar wil maken voor Nederlanders, heeft Mediatic gekozen als bureau. Hoewel Zelfstroom de afgelopen jaren hard gegroeid is en marktleider in lease en verhuur van zonnepanelen in Nederland claimt te zijn, is deze propositie nog relatief onbekend in de markt. Om meer naamsbekendheid te krijgen en deze leidende positie te ondersteunen, zal Mediatic het bedrijf adviseren en bijstaan in pr.

related partner content for mobile comes here

Zelfstroom wil de energietransitie versnellen via zonnepanelen, die het niet alleen te koop aanbiedt, maar ook te huur. Zo kan iedereen, ongeacht investeringsmogelijkheden, voor een vast bedrag energie krijgen en opwekken.

Aangescherpte strategie

Zelfstroom was op zoek naar een partij voor strategie en uitvoering, die bekend is met 'purpose-gedreven' organisaties, zegt marketingmanager Christ Coolen van de energieleverancier: ‘Mediatic en Zelfstroom zitten daarin helemaal op één lijn. Die klik geeft ruimte om mooie projecten met elkaar op te pakken.’

Naast Zelfstroom zijn er meer ondernemingen die voor het Amsterdamse Mediatic hebben gekozen, laat het bureau weten. Ook Windunie, Yarrah, MisterGreen, ScaleUp Impact en Dazure kozen voor het bureau.

De aanwas van deze nieuwe opdrachtgevers past in de aangescherpte strategie van Mediatic, dat zich tegenwoordig zich vooral richt op vooruitstrevende en purpose-gedreven organisaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in