Overslaan en naar de inhoud gaan

Happy Horizon voegt e-commerce-specialist Experius toe aan bureaugroep

Organisatie telt na verschillende overnames nu 360 medewerkers.
Bij Experius
In het Utrechtse bureau Experius
Bij Experius
In het Utrechtse bureau Experius

Happy Horizon breidt verder uit en heeft nu ook Experius uit Utrecht toegevoegd aan de bureaugroep. Experius is gespecialiseerd in e-commerce-development en telt 65 specialisten.

related partner content for mobile comes here

Volgens Peter van der Reijden van Experius kan zijn bureau door de aansluiting bij Happy Horizon zijn klanten een volledig geïntegreerd digitaal aanbod bieden.  

Eerder traden al het Amsterdamse online-marketingbureau Nochii Online Marketing en non-profit-agency WWAV, eveneens uit Amsterdam, toe tot Happy Horizon. Onlangs kwamen daar ook PauwR en Flashpoint uit Tilburg bij.

Strategische en development-versterking

Volgens Walter van de Wege, ceo van Happy Horizon, wil de bureaugroep sterk vertegenwoordigd zijn door Nederland. 'We geloven heel erg in een lokale aanpak voor zowel onze klanten als onze digitale talenten.' Met Experius erbij denkt Van de Wege het e-commerce-aanbod met name te versterken op het gebied van strategie en development.

Happy Horizon werkt onder meer voor  Shimano, Fatboy, Fontys Hogescholen, MSD, Roche, Grando, PSV, FC Utrecht, Center Parcs, de Woonspecialist en Pets Place.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in