Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week - #CreateKindness

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
#CreateKindness
#CreateKindness campagne van TikTok
#CreateKindness
#CreateKindness campagne van TikTok

Dat online pesten helaas voor veel mensen helaas dagelijkse gang van zaken is bewijst de nieuwe wereldwijde campagne van TikTok: #CreateKindness. Met een videoserie én bijbehorende hashtag challenge gaat TikTok komende maand meer vriendelijkheid op het platform zaaien. Gevolg? Meer dan 190 miljoen views binnen één week. 

related partner content for mobile comes here

Een groep geselecteerde creators vertelt middels een geanimeerde videoserie hun persoonlijke ervaringen en nodigt de community uit om ook "de hartverwarmende momenten en opmerkingen te delen die je inspireren om vriendelijkheid te verspreiden". Een goede move van het platform want meer vriendelijkheid op het internet is meer dan welkom. 

Take a moment to “consider” before you comment. 

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in